הדלקת נרות זיכרון ביום השואה, צילום באדיבות עיריית רעננה

בני נוער ידליקו נרות זיכרון עם שמות נרצחים בשואה ממשפחות של תושבי העיר

ביוזמת העירייה ממשיכה גם השנה מסורת הדלקת נרות לזכר הנרצחים על ידי בני הנוער ביום הזיכרון לשואה ולגבורה. תושבי העיר יוכלו לרשום את שמות בני משפחתם שנרצחו בשואה באתר העירוני לצורך הנצחתם על נרות ייעודיים. הקישור בכתבה

פורסם בתאריך: 15.3.23 08:28

יום הזיכרון לשואה ולגבורה יצוין השנה בכ"ו בניסן, ה-17.4.2023. ביום זה מתייחד עם ישראל עם זכר הנרצחים בשואה על ידי הנאצים. עיריית רעננה ממשיכה גם השנה במסורת של הדלקת נרות לזכר הנרצחים, על ידי בני הנוער בעיר ביום זה. לשם כך יוצאת העירייה בפנייה לתושבי העיר לדאוג לרישום שמות בני משפחתם שנרצחו בשואה באתר העירוני לצורך הנצחתם על נרות ייעודיים.

כזכור, בשנים האחרונות ביוזמת העירייה מדליקים בני הנוער נרות זיכרון עם שמות של יהודים שנרצחו בשואה. מנהג דומה קיים במקומות רבים, ברעננה מקפידים כי הנרות יודלקו לזכר נרצחים שהם בני משפחה של תושבי העיר. לפיכך, במסגרת הפרויקט נקראים תושבי העיר לרשום את שמות בני משפחותיהם שנספו בשואה בעמוד מיוחד שהוקם באתר העירייה. השמות יודפסו על נרות נשמה ויודלקו על ידי בני הנוער בטקס העירוני המרכזי לזיכרון השואה והגבורה שיתקיים ב-17.4.2023 ברחבת יד לבנים בעיר.

 

בעירייה מציינים כי כל משפחה יכולה למלא עד ארבעה שמות של בני משפחה שנרצחו בשואה, וזאת עד לתאריך 20.3.2023.

ניתן למלא את השמות בקישור http://noaraanana.activetrail.biz/RemembertheVictims2023

בני המשפחה יוכלו לאסוף את הנרות בתום הטקס ברחבת בית יד לבנים. יש לציין כי בשנים הקודמות הוכנו כאלף נרות בשנה ובעירייה מאמינים כי גם השנה יוכן מספר דומה של נרות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר