בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי
בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי

תרבות לכולם: כרטיס להצגה של מיטב התיאטראות בישראל ב-25 שקלים

 יוזמה חדשה של אגף התרבות בעירייה  מרחיבה את העשרתם של תלמידי העיר בתמחור מוזל של הצגות רפרטואר המוצגות בהיכל התרבות בית יד-לבנים

פורסם בתאריך: 18.12.17 14:58

יוזמה חדשה לקידום התרבות והעשרת בני הנוער בעיר בהובלת הנהלת היכל התרבות בית יד-לבנים ועיריית רעננה, יוצאת בימים אלו ומציעה כרטיסים למגוון רחב של הצגות רפרטואר של מיטב התיאטראות בישראל בעלות סמלית של 25 שקלים לצופה. בעיריית רעננה מספרים כי היוזמה החדשה כבר זוכה להתעניינות ולהצלחה מקרב בתי הספר בעיר והנהגות ההורים אשר קיבלו לידיהם את המידע אודות מועדי ההצגות ותוכניהן והחלו בביצוע הזמנות קבוצתיות לתלמידי העיר.

ההטבה מוצעת לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים בעיר, ומותנית ברכישה קבוצתית של 20 כרטיסים במרוכז. בין ההצגות המוצעות, "השחקנית" של תיאטרון בית לסין, "שייקספיר מאוהב", תיאטרון הבימה, "אבודים ביונקרס", תיאטרון באר שבע, "בעלים ונשים", תיאטרון חיפה, ועוד.

 

 

 

 

 

רונית וינטראוב, סגנית ראש העירייה, הממונה על תרבות נוער ופנאי: "אחד האתגרים המרגשים שאני נחושה להצליח בהם היא הנגשה וחשיפה של הנוער והצעירים בעיר לפניני התאטרון הרפרטוארי. בנוסף אנו משלבים בימים אלה נציגות של שכבות גיל שונות בוועדות רפרטואר ובפורמים של בחירת תכנים".

רונית וינטראוב דוברות העירייה

רונית וינטראוב. צילום:  דוברות העירייה

למידע נוסף והזמנת כרטיסים, יש לפנות להנהלת בית יד-לבנים – 09-7610551

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר