אברי גלעד. צילום אייל טואג
אברי גלעד. צילום אייל טואג

השבוע בעיר: אברי גלעד, יובל כספין ושלמה גרוניך

וגם ההצגה שייקספיר מאוהב בבית יד לבנים ומפגש לאמהות ותינוקות בספריית השחר

פורסם בתאריך: 21.1.18 08:11

#היום (21.1) בשעה 19:30 תארח הספרייה העירונית את הרצאתו של איש התקשורת אברי גלעד "משפחה בתיקון" שעוסקת בתיקון חיי המשפחה על פי תורת ימימה.
גלעד בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בהנחיית תוכניות טלוויזיה ורדיו, יוצר סרטים תיעודיים ומאז 2007 עומד בראש בית הספר למקצועות הטללוויזיה של "רשת". בהרצאתו מדבר גלעד על איך משנים את נקודת המבט בתחום ההורות, הזוגיות והילדים וכל זאת בהשראת תורת ימימה.
ימימה אביטל נולדה ב-1959 במרוקו הייתה מורה רוחנית דתית שפיתחה תורה מיסטית המכונה "לימוד חשיבה הכרתית". תורתה של אביטל מזכירה אלמנטים מתחום הפסיכולוגיה בו יש התקרבות אלל מהות הטוב. לימוד השיטה מבקש לתת כלים לחשיבה הכרתית המקרת את אדם למהותו. מדובר בכלים מעשיים לקרב את האדם לעצמו. אביטל שנפטרה בשנת 1999 אחראית כיום לתנועה המונה אלפי חסידים בישראל, המפורסמים שביניהם, אברי גלעד, שלמה ארצי ולאה שבת. מחיר כרטיס: 30 שקלים.

#בשעה 20:30 תוצג בהיכל התרבות יד לבנים ההצגה "שייקספיר מאוהב", קומדיה רומנטית המבוססת על סרט הקולנוע עטור הפרסים מ- 1998. המחזה מתאר את חייו של המחזאי ויליאם שייקספיר , בסוף המאה ה- 16. מחזה מבריק ורב השראה על תיאטרון, על אהבה ומה שביניהם. בימוי: משה קפטן על פי תסריט מאת: מארק נורמן, טום סטופארד. משתתפים: גילה אלמגור, אקי אבני, מיכאל אלוני, עמי סמולרצ'ק ועוד.

#ביום שלישי (23.1) בשעה 19:30 יגיע מעצב האופנה והזמר יובל כספין  לבית יד לבנים עם מופע מחווה למיטב הזמרות הישראליות בכל הזמנים. המופע יכלול קאברים של שירי הזמרות שיבצע כספין ואת סיפור חייהן. בין הזמרות שאת שיריהן יבצע כספין: תרצה אתר, רחל, לאה גולדברג, נורית זרחי, יונה וולך, מרים ילן- שטקליס, חדוה הרכבי, דליה רביקוביץ ונעמי שמר. המופע יתקיים בליווי שלושה נגנים, קלידים, כלי הקשה וסקסופון.
כספין החל לשיר בילדותו ובצבא הוא שירת בלהקת פיקוד דרום. אחרי השחרור הוא הרגיש כי הוא לא כל כך מצליח בשירה ותיאטרון ועבר לעצב בגדים לתיאטרון ולתעשיית הסרטים. במהלך השנים הוא הקים סטודיו פרטי, לימד במכללת ויצו חיפה הגיש תוכנית סגנון חיים בשם "המסיבה" בערוץ 10 ותוכנית בשם "בדרך לחופה".
בשנת 2008 לכבוד עשור לפסטיבל הפסנתר התחיל כספין להופיע עם שירי משוררות. כאשר המופע מלווה בסיפורים השזורים בחייו של כספין. המופע זכה לביקורות מעולות ביניהן המבקר יוסי חרסונסקי ממעריב שכתב על המופע " כספין מטפל בשירים באהבה גדולה- כמעט מתנה עימם אהבים". מחיר כרטיס: 30 שקלים

יובל כספין. צילום אורן זיו

יובל כספין. צילום אורן זיו

 

#ביום רביעי בשעה 09:00 יתקיים מפגש חוויתי לאימהות ולתינוקות בספריית השחר על ידי המנחה: קרן גיבר, מדריכת עיסוי תינוקות, מלווה התפתחותית ויועצת הנקה. המפגש יכלול שילוב של מעגל אימהות שיעסוק בנושאים שונים (כמו הנקה, תזונה…) עם הפעלת תינוקות (יוגה, עיסוי…) מגיל שישה שבועות עד זחילה עלות כרטיס משולב להורה וילד 40 ש"ח.

#ביום חמישי (26.1) בשעה 21:00 יארח יואב קוטנר את הזמר שלמה גרוניך, אחד המוזיקאים הפוריים, המגוונים והמסקרנים שפועלים בישראל. גרוניך הוא אחד הפרפורמרים הגדולים בארץ, משלב בין פסנתרנות וירטואוזית ושירה עוצמתית. מוזיקאי ללא גיל, שאנרגיות ההופעה שלו מעידות על בחור צעיר, ורק הקוקו הלבן חושף את גילו האמיתי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר