אופרה קצת אחרת. צילום: יח"צ
אופרה קצת אחרת. צילום: יח"צ

השבוע ברעננה: גולי והגיטרה, השקת ספר ואופרה קצת אחרת

וגם, שעת סיפור בצרפתית בספרייה העירונית, סרט בהקרנת טרום בכורה בהיכל התרבות יד לבנים וחברותא נשית בויצ'ו

פורסם בתאריך: 22.4.18 08:49

# היום בשעה 10:30 מועדון הזהב מזמין אתכם להרצאה מיוחדת בניצוחו של ירון שמיר אשר ייתן לקהל הצצה אל מאחורי הקלעים של המקום ממנו יוצאים שוברי הקופות המשפיעים בעולם, הוליווד. אודיטוריום יד לבנים.

#הורים לילדים דוברי צרפתית? כדאי שתשריינו מקומות ל- l'heure du conte (שעת סיפור) בשפה הכי רומנטית בעולם, עם ויקי שונברג שתספר לילדים את הסיפור Rouge et Vert(אדום וירוק מאת גבריאל גיי). ראשון 22/4 בשעה 17בספרייה העירונית. הכניסה חופשית.

#בוונטורה בר מחממים מנועים לרגל האביב ומזמינים אתכם לפתוח את השבוע  עם בירה טובה וטעימה, הווינשטפן, שהצטרפה לאחרונה למשפחת הבירות במקום. חוץ מזה, כדאי שתנצלו את מבצעי תחילת השבוע במקום. מה מחכה לכם? פינוק מיוחד של ימי ראשון – צ'ייסר ועוד בירה על חשבון הבית למזמינים בירה מהחבית.בימי שני, מחכה לכם הליין בירה ללא תחתית, רק ב- 60 ש', כמה שאתם רק רוצים, כל הלילה! תכינו נהג תורן.

#הספרייה העירונית מארחת את נעמי לוי תושבת העיר מחברת הספר "גם אורז שרוף טעים" לרגל השקת ספרה החדש. הארוע במעמד רונית וינטראוב, סגנית ראש העירייה וממונה על תרבות נוער ופנאי. יום שני בשעה 17:00, אודיטוריום יד לבנים.

#גולי והגיטרה ששרה, מגיעים למופע מיוחד, עמוס להיטים שגם המבוגרים מכירים. שני  בשעה 16:30 ובשעה 17:30, המשכן לאומניות (חדר עגול).

סרט בהקרנת טרום בכורה – "הבטחה עם שחר". סיפור חייו של הסופר רומן גארי, מילדותו הקשה בפולין בהשפעת אמו נינה,  ועד לנעוריו שטופי השמש בעיר ניס בדרום צרפת ומשם לקורס הטיס באפריקה בימי מלחמת העולם השנייה0130 ד').בשעה 19:30 תערך הרצאה עם דר' מאיה גז, חוקרת ומרצה באוניברסיטת ת"א, בנושא חייו ומותו של רומן גארי ואיך עבודתה בתחום יהדות ושואה מתבטאת ביצירתו הספרותית של גארי. בשעה 20:30 יוקרן הסרט. היכל התרבות יד לבנים.

#בג'יימס ביר פקטורי רוצים שתוציאו את הגרוב שבכם ולכם אתם מוזמנים להתייצב בימי רביעי, החל משעה 19:00 לערב הכולל פלייליסט בקצב הגרוב והרגאיי, כולל להיטים ושירים מוכרים שיגרמו לכם לרקוד, וגם מבחר בירות שווה במיוחד.

#רוצים לגלות את המכפיל ה(לא) סודי להגדלת הכנסות והקטנת הוצאות בעסק? תגיעו להרצאה מעשית, חווייתית ומוחשית המתובלת בדוגמאות מתוך עולם העסקים, בניצוחה של טל מזור, יזמית, משחקולוגית ומאמנת עסקית, בעלת תואר ראשון בחינוך יצירתי ותואר שני בהנחיית קבוצות. מייסדת והמנהלת של ארגון אמ"א שפ"ע (אשה מלווה אשה שיתוף פעולה עסקי),הארגון הוותיק בישראל . שלישי 24/4 בשעה 13:00, מנהלת עסקים רעננה.

#חוזרים מוקדם מהעבודה? אל תפספסו את המבצע המפנק במיוחד של המרפ'יס בר ברעננה. מה בתפריט? 1+1 על כל ההמבורגרים היין והבירות במקום וביום שלישי מבצע שאסור לפספס, יין ובירות ללא תחתית.

#אופרה קצת אחרת עם  אבי לייבוביץ ודני בנדיקט. יומן מסע של שני מוזיקאים וירטואוזים, מלחינים ומעבדים ללחנים מקוריים ומעבדים מוזיקה מעולם הפופ רוק של שנות ה-70,80 60,ב שילוב גרוב לטיני,פופ/רוק, ג'אז חווית גרובים!  רביע, 25/4 בשעה 19:30, אולם מרכז המוזיקה.

#מחפשות חברותא נשית עוטפת ומחבקת שיש בה הנאה, חוויה והעצמה? הצטרפנה לקבוצת נשים עצמאיות שתפגש אחת לשבועיים כדי לבלות יחד וליהנות מניקוי ראש, תרבות, העצמה והרבה "יחד". המפגשים ישלבו הנחייה ע"י מנחת הקבוצות ורד טל ריבלין שתביא אתה מגוון פעילויות (תנועה, קלפים, דמיון מודרך וכ'ו), אנשי מקצוע בהתאם לנושאים שמעניינים אתכן ומפגשים חברתיים. יום רביעי, 25/4 בשעה 20:00,  ויצ"ו, רחוב קלאוזנר 3.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר