צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

השבוע בעיר: ביכורים, גבינות והרבה מים

הפנינג שבועות בפארק, חקלאות בגינת הפעמונים, הרצאה על תזונה בריאה במשכן וחגיגה חלביתבמקום בלב

פורסם בתאריך: 21.5.18 08:15

#שוברים את השרב: כבר שנים שחג השבועות ידוע בפי כל כחג המים. גם לעיריית רעננה לא זר השם הנרדף, והיא ממשיכה במסורת ותקיים גם השנה את הפנינג שבועות בפארק רעננה. "הפנינג שבועות לכל המשפחה, מתקיים כבר שנה שלישית בפארק רעננה", אומרתת נטלי וולף, מנהלת מחלקת הפקות ואירועים באגף התרבות בעירייה, "תהיה בפארק חגיגת מים, יהיו מתקנים מתנפחים לכל הגילאים, גם לקטנים וגם מתקנים שהם יותר אקסטרים. יהיה מתחם מים של בועות סבון, הפעלת ממטרות, תחרויות, מבוך מים מתנפח מאוד גדול, דוכני מזון, ויהיו המון פינות יצירה ברוח החג. בשעה שש תהיה הופעה של דוקטור מולקולה, שתכלול שלל ניסויים מדעיים שקשורים במים". הפנינג שבועות יתקיים ביום שני (21.5) בין השעות 16:30- 19:30 בפארק רעננה

#ערכים וצחוקים: תיאטרון עמוקה מציג – "המעיל המופלא"- הצגה ערכית ומצחיקה על ערכים ומסורת המספרת את סיפורו של שלמה, מטאטא רחובות פשוט שחולם להיות חייט מפורסם וחלומו מתגשם כאשר הפריץ העשיר הופך אותו לחייטו האישי. האם שלמה יזכור מאיפה הוא בא? שחקנים, ליאור אבשלום ועידו לוינגר. שני 21/5 בשעה 11:00, אולם אשכול פיס רעננה.

#הגן הירוק: גן הירק של מקום בלב, בבעלותו של חיים שסטל נפתח, ואתם מוזמנים לחגיגה צבעונית, חלבית ואורגנית הישר מהשדה אל הבופה.מה בתפריט? שלל סלטים,גבינות, מאפים ומתוקים מיוחדים לחג השבועות, בכל יום בין השעות 9:00 בבוקר ל- 16:00, כולל מוזיקת רקע נעימה ברקע ותפריט אלכוהול רחב.

#חגיגת הומור יהודי: מחווה לסופר והפזמונאי יורם טהרלב שמגיע בעצמו לרעננה, היישר לאודיטוריום יד לבנים, לרגל חגיגות יום ההולדת 80 שלו. המופע שהוא מחווה מיוחדת ליוצר, מלווה בשני מרצים: יעקב פרויינד – מחייך השפה העברית ו- שאול מייזליש שידבר על ההומור החסידי. שלישי 22/5 בשעה 20:30.

#צלילים מספרים: הורים לקטנטנים, מגיל שנה עד שנתיים, מוזמנים להצטרף אל מיכל צור, למפגש מוסיקלי מהנה עם עולם קסום של קולות, מוסיקה ותנועה,שירים, סיפורים ודקלומים, ריקוד, משחק וכלי נגינה שונים על רקע מוסיקה קלאסית ומוסיקה מהעולם.  רביעי 23/5 בשעה 17:00,  ספריית השחר – רחוב חזון איש 9, מול בית איזי שפירא.  כרטיס  לילד 35 ש"ח, מלווה חינם.

#שכנות טובה: יום השכן הבינלאומי ברעננה יתקיים השנה ביום רביעי 23/5 בשעה 17:00 בגינת מבצע קדש ולכם נותר רק להתייצב ולהכיר את תוכנית "שכנות טובה" שמזמינה את תושבי רעננה להפנינג שכונתי, בשיתוף מחלקת הקיימות וגרעין "בינות". תוכלו להנות ממעגל מתופפים, בועות סבון ופינות יצירה והפעלה. הכניסה חופשית.

#שבעים וגננים: כחלק מאירועי "חודש האהבה לטבע ולסביבה", יתקיימו ביום שישי ה25/5 אירועים הכוללים הרצאות על תזונה נכונה ופעילות בגינת הפעמונים בה יכירו המשתתפים את הגינה על כל מפעליה והאטרקציות המעניינות שבה. "ברעננה יש מספר גינות קהילתיות", מספרת קרן לביא מזרחי, מנהלת קיימות רעננה, "ובמהלך חודש ימי אהבה לטבע ולסביבה, כל גינה קהילתית מזמינה אליה לאיזושהי סדנה. האירוע בגינה קהילתית הפעמונים נקרא 70 וגננים והפעילים הולכים להכיר לאנשים שמגיעים את הגינה. יש בה קומפוסטר, סוכה,חממה ופינת ירקות מדהימה. מוקדם יותר, יש כנס שמדבר על תזונה בריאה, שמתקיים ב-10:00 במשכן למוזיקה ואומנויות. יהיו כמה הרצאות, והמטרה היא להוביל אנשים לאיזשהו שינוי תודעתי שאפשר לעשות לכיוון תזונה בריאה.
כנס תזונה בריאה יתקיים ביום שישי ה-25.5 בשעה 10:00 במשכן למוזיקה ואומניות

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר