צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

השבוע בעיר: כניסה לבריכה העירונית בעשרה שקלים

וגם: פתיחת חנות הדגל של istore, שירה בציבור בגינת הנשיאים, סדנת אומנות ושעת סיפור בספריית השחר

פורסם בתאריך: 1.7.18 06:38

#רוצים ללמוד להכין לוכד חלומות? בואו להיות אמנים ליום אחד ולגלות את חדוות היצירה בסדנת אמנים צעירים שתתקיים ביום ראשון (1.7) בשעה 17:00, חדר אומנות אשכול פיס רעננה.. כניסה 40 שקלים.

#כמו במונדיאל גם בפאצ'ו פיצה מעלים הילוך. ימי ראשון עד חמישי החל מהשעה 18:00 ועד 20:30 בערב, מבצע מיוחד לכל המבלים במקום, 50 אחוז הנחה על כל השתיה והפיצות במקום. תגיעו יהיה שמח.

פיצה פאצו. צילום יח"צ

צילום: יח"צ

#מכירים את הסיפור על הדג שלא רצה להיות דג? רותם שם טוב מזמינה את כל הילדים (גילאי 3-5) להגיע לשעת סיפור בספריית השחר, ולגלות את סיפורו המקסים של פאול קור, 'הדג שלא רצה להיות דג'. הכניסה חופשית. שני (2.7) בשעה 17:30.

#מועדון הספר הטוב בהנחיית: שרה אוסטרוב מזמין אתכם למפגש מרתק, שילוב בין חובבי ספרות, הקרנת קטעי סרטים, ניתוח ספרים מרתקים ומקוריים, תוך כדי סיעור רגשות ומחשבות. הניתוח יעשה מכיוון פסיכולוגי ופילוסופי הטמון בתשתית היצירה. ביום שלישי (3.7), תוכלו להכיר את הספר "פרש הברונזה": פאולינה סיימונס \ אהבה אלטרואיסטית. כניסה 40 שקלים. שעה 19:00, מרכז מבקרים קומה 2, בית יד לבנים.

#אם אתם בני נוער שאוהבים בריכה ופנויים בימי שלישי בערב, אז דעו כי עיריית רעננה מארגנת לכם את ערבי שלישי של חופשת הקיץ בבריכה העירונית שבקריית הספורט לבני נוער בלבד. "כחלק מהפעילות שהעירייה מספקת לנוער, כל יום שלישי יש לנו פעילות לבני נוער בבריכה מ21:30-01:30", סיפרה מיכל נדלר, מנהלת יחידת נוער וצעירים, "הפעילות היא בלעדית לבני נוער. זה נטו כדי שייהנו ויעשו כיף בבריכה. זה כדי שיהיה פעילות בשעות הלילה, השעות שבני נוער בדרך כלל מבלים, שזה נחמד. ולתת להם את האפשרות והפרטיות, להיות רק בני נוער, בלי מבוגרים, ולתת להם את היחס עם רכזת נוער שנמצאת במקום. זה חלק מתכנית של עיריית רעננה לתת מקום לפעילות לילית לבני נוער בכל ימות השבוע בחופש הגדול". לילה נוער בבריכה יתקיים גם ביום שלישי ה-03.07, בין השעות 21:30-01:30, בקריית הספורט והנופש, הכניסה לנוער בלבד, הפעילות תתקיים בכל יום שלישי עד סוף החופש הגדול.

#ימי קיץ באגם, תערוכת קיץ ססגונית, שבאה לשקף את עושר השפה האמנותית, את החירות, היופי והשמחה שביצירה. בתערוכה מציגים שלושה פסלים (מרקו צליק, קובי קריסטל, טלי נאמן) ושלושה ציירים (אורית ענתבי, ג'ורג' פרויידנשטיין, רינת דנצינגר). התערוכה מתאימה לכל המשפחה. שלישי (3.7) בשעה 20:00, פתיחה חגיגית עם האוצרת אורית לוטרינגר. גלריה על האגם.

#בואו לשיר את כל השירים האהובים והמוכרים עם יוני קלר שמגיע לגינת הנשיאים עם שלל שירים עבריים, שמחים בטעם של פעם, לצד שירים חדשים ומוכרים. רביעי (4.7) החל מהשעה 20:30.

#חגיגת מונדיאל בארץ הפלאות. זה מה שמבטיח לנו שגיא רחמים, הבעלים של האליס בר ברעננה שמזמין את כולן וכולם ליהנות מפסטיבל מונדיאל שמח במיוחד.
שגיא, מה מחכה לנו?
“כל ארבע שנים אנחנו חווים את המונדיאל, ואחרי שעשינו את זה במקום הישן שלנו, הצרכניה, הפעם זה קורה במקום החדש, האליס בר, שבו הכל חדש, גם המסכים ושני מקרני ענק. מה עוד מחכה למי שמגיע? נוהל צ’ייסר על כל גול בשנקל בלבד. כל ערב החל מהשעה 21:00. אגב, במהלך המשחקים, בירה ללא תחתית ב- 49 שקלים בלבד”.

 

#במרפ’יס ברעננה רוצים שתבקרו בו לפחות שלוש פעמים בשבוע. מה זה אומר? שבימי ראשון יש לכם ערב בורגר נייט (1+1 על ההמבורגרים, והבירות והיינות החל מהשעה 18:00), ימי שלישי של בירה ויין ללא הגבלה, ומוצ”ש ישראלי עם פינוקים ומוזיקה תוצרת הארץ.
לוי, זה אומר שהליינים האלו מתקיימים גם בזמן המונדיאל?
“ברור. הם פשוט חלק מכל הבלגן. אצלנו במקום יש מסכים בכל מקום, אז מה יותר ממושלם ממבצעים טובים ומשחקים?”.

מרפיס

#ביום חמישי (5.7) תתקיים הפתיחה החגיגית של החנות iStore, אחת משתי המשווקות הרשמיות של Apple, בקניון רננים. לכבוד הפתיחה תקיים החברה הפנינג ענק בחנות החדשה שיכלול הפתעות ותחרויות.

#אם אתם מחפשים קצת גרוב ומוזיקה טובה, תוכלו ליהנות מקונצרט מחווה לנגני החצוצרה של הג'ז באוניברסיטה הפתוחה. הקונצרט הוא יוזמתו של דן כהן, פסנתרן, מרצה באוניברסיטה ומחבר הספר "תולדות הג'ז במאה ה-20". הרכב המחווה יכלול את המורה ומוזיקאי הג'ז המחונן, ממלו גיטנופולוס על החצוצרה, דן כהן על הפסנתר, אסף חכימי שניגן עם שמות עולמיים בסצנת הג'ז ינגן בקונטרבס וגדעון פנחסוב המוכשר יאייש את התופים. "הקונצרט הוא חלק מסדרה של קונצרטים שאנחנו נותנים באוניברסיטה הפתוחה בקונספט של ג'ז שרצה כבר כמה שנים", אמר דן כהן, "לקונצרטים יש פן חוויתי והנאתי, הקונצרט הוא מחווה לנגני החצוצרה של הג'ז, אנחנו מתחילים בלואי ארמסטרונג וכלה במיילס דיוויס. בכל פעם אנחנו מארחים נגנים אחרים, בין השירים יהיו קטעי קישור שיכניסו קצת רקע וידע על הסגנון והנגנים". הקונצרט יתקיים ביום חמישי (5.7)  בשעה 20:30, באוניברסיטה הפתוחה בדרך האוניברסיטה 1, רעננה. מחיר כרטיס הוא כ-40 ש"ח, וניתן לרכוש אותו באתר האוניברסיטה הפתוחה או בטלפון *3337

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר