בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי
בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי

חגיגת שנות ה-80 ובזאר יד שנייה: אירועי השבוע הקרוב ברעננה

חגיגות אייטיז בקפה סשה בספורטק, בזאר יד שנייה ברחבת יד לבנים והזדמנות לחשוף את ילדיכם לפן המתוק של המדע. מה עושים השבוע ברעננה, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 7.10.18 10:34

החגים מאחורינו, אבל פעילויות לכל הגילאים עדיין מחכות לכם לאורך כל ימות השבוע. אז מה מחכה לכם השבוע ברחבי בעיר?

יום ראשון, 7.10 – חגיגת חזרה לשנות ה-80

מתגעגעים לאייטיז? מגבירים את הרדיו לפול ווליום כששיר של מייקל ג'קסון? גדלתם על 'גוניז' ו'אי.טי'? כחלק מקונספט חדש בסשה קפה שבספורטק, הכולל הרצאות על הבר בתחום המוזיקה, תוכלו ליהנות היום (07/10) מערב אייטיז בהנחייתו של העיתונאי אסף פרת. פרת, מוזיקאי, עיתונאי ומנהל קבוצת הפייסבוק "גיבורי האייטיז", ייקח אתכם במסע מרתק בזמן לימי שנות השמונים העליזים, בחגיגת אייטיז צבעונית ושמחה מלאה במוזיקה וריקודים.
כמי שהתבגר בשנות ה-80 ושירי העשור נחקקו בו כפסקול חייו, פרת מספק פרספקטיבה ייחודית על העשור, מביא סיפורים שלא הכרתם על התקופה ומספק מחווה לגיבורי התקופה, התופעות, הזרמים, הדמויות הבולטות וכמובן השירים הבלתי נשכחים.

ערב הקונספט יתקיים היום (07/10) בשעה 20:30 בסשה קפה, רח' סשה ארגוב 35, רעננה. כרטיסים ניתן לרכוש כאן במכירה מוקדמת 30 ש"ח במקום ב-45 ש"ח בקופות.

יום שלישי 9.10  – פלאי המדע לילדים

כיצד ניתן לעניין ילדים ולגרום להם ללמוד, זו שאלה שמטרידה מערכות חינוך בכל העולם במשך העשורים האחרונים. אך מרכז אשכול פיס ברעננה, מצא את התשובה לשאלה בצורה הפשוטה והמתוקה ביותר שאפשר להעלות על הדעת – בעזרת גלידה. במסגרת 'פלאי מדע', פעילויות שונות מטעם האשכול לילדים בגילאי גן חובה עד כיתה ב', אתם מוזמנים יחד עם ילדיכם לפעילות בטעם טוב, בה ילמדו הילדים על נקודות קיפאון ורתיחה, על מצבי הצבירה השונים של החומר, וכמובן – יכינו ביחד אתכם גלידה ביתית.

הסדנה תתקיים ביום שלישי ה-09/10, בשעה 17:00. מחיר השתתפות בסדנה הוא 40 ש"ח לאדם, וניתן להזמין כאן

יום שישי 12.10 – רעננ-סייל: בזאר יד שנייה

מועדון 'ליונס רעננה', בשיתוף פעולה עם אגף הרווחה של עיריית רעננה, הצליח לארגן בזאר יד שנייה ענק שמטרתו היחידה היא תרומה לבעלי מוגבלויות ברעננה. אין כיסוי הוצאות, כל אגורה שתבזבזו תגיע ישירות למימון עזרים ופעילויות לבעלי המוגבלויות בעיר. אתם יכולים ליהנות ממסע קניות נטול ייסורי מצפון, בידיעה שמאה אחוז מההכנסות של הבזאר הולכות למטרה טובה. בגדים, תכשיטים, כלי בית, מתנות – תוכלו לנבור בדוכנים, לקנות מכל טוב, והעיקר – לסייע למי שבאמת זקוק לכם. בני פלד, חבר מועדון הליונס ברעננה שאחראי על המיזם, מפציר בתושבי רעננה להגיע: "זאת הזדמנות כפולה, גם לקנות וגם לתרום. מחכים לכם באמת פריטים מכל טוב. אני ממליץ בחום להגיע ולהתחדש בדברים לעצמכם, ובו זמנית לתרום ולתת למי שבאמת זקוק לכך"

הבזאר יתקיים ברחבת יד לבנים ביום שישי ה-12/10 בשעה 10:00. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר