פארק רעננה צילום עזרא לוי
פארק רעננה צילום עזרא לוי

ט"ו בשבט ברעננה: הפנינג עירוני גדול בפארק, הפעלות לילדים בבית חב"ד

בפארק יחולקו צמחי תבלין והתושבים יכינו סלט טרי. בבית חב"ד יהיו הפעלות מגוונות לילדי גן חובה עד כיתה ג'. עוד השבוע: הרצאה על השפעת המוזיקה על המוח שלנו

פורסם בתאריך: 20.1.19 07:49

אירועי טו בשבט:

# בית חב”ד ברעננה יקיים הפעלת ט”ו בשבט לגילאי גן חובה עד כיתה ג’, שתכלול תכנית מוזיקלית להפעלת הילדים, סדנאות אוכל ויצירה בנושא ט”ו בשבט ושבעת המינים, יצירת עציץ מתוק, הכנת כדורי שוקולד וראש דשא, קליעת חלות ועוד הרבה פעילויות טעימות ומהנות. האירוע יתקיים ביום ראשון, 20 בינואר, בשעה 16:30 באולם בית חב”ד ברחוב אחוזה 153, רעננה. הכניסה בתשלום סמלי של 20 שקלים.

# כמדי שנה, עיריית רעננה תקיים הפנינג עירוני בפארק רעננה. מה מחכה לכם? חלוקת שתילי עצים חינם לתושבי רעננה שנתרמו ע”י קק”ל, חלוקת צמחי תבלין, פעילויות שונות באווירת החג כמו הכנת סלט טרי, סחיטת מיץ תפוזים, פינות יצירה, מעגל מתופפים ועוד. כמו כן, תתקיים מכירה של רקפות שכל הכנסותיה יוקדשו לקרן “רועי לא אחסר”. “זה אירוע מסורתי שכבר במשך שנים תושבי רעננה נהנים ממנו”, אומרת נטלי וולף, מנהלת מחלקת הפקות ואירועים באגף תרבות נוער ופנאי, “יהיה שמח, כיפי ונחמד. אני מזמינה את כל תושבי רעננה להגיע. יש לעקוב אחרי פרסומי העירייה, כי קיום האירוע בתנאי האוויר”. האירוע יתקיים ביום שישי, 25 בינואר, בשעות 14:00-11:00 בפארק רעננה. הכניסה חופשית.

אירועים נוספים השבוע:

הרצאה: למה אנחנו מתרגשים ממוזיקה?. גם אם אנחנו לא שמים לב, למוזיקה יש השפעה רבה על חיינו: שירים עצובים לאחר פרידה גורמים לנו לדמוע, שירים ישנים מעוררים בנו רגש נוסטלגי וכמיהה אל העבר, שירי אהבה מזכירים לנו רגעים מתוקים עם אהוב ליבנו. אך מהו מקומה האמיתי של מוזיקה בחיינו? עמית אברון, מרצה לפסיכולוגיה שמתמחה בהשפעת המוזיקה על המוח והרגשות, מגיע לרעננה כדי לתת לנו תשובות לשאלות כמו אילו חומרים מופרשים במוח כשאנחנו נהנים ממוזיקה? מה גורם ל'עור הברווז' שאנחנו חשים ברגעי שיא מוזיקליים? מה הקשר בין המוזיקה לבין רגשות מתפרצים ומצבי רוח?
אברון מרצה מזה 12 שנים באוניברסיטה הפתוחה, והוא בעל תואר שני במוזיקה ובמדעי המוח. בהרצאתו, יספר גם כיצד המוח קולט את המוזיקה, מנתח אותה לפי גורמים ומפיק ממנה משמעות, כיצד לימוד מוזיקה גורם למוח להשתנות, מדוע כשלושה אחוז מהאוכלוסייה לא נהנים כלל ממוזיקה וילמד אתכם כיצד אפשר להשתמש במוזיקה לשינוי התנהגותי.
ההרצאה תתקיים ביום חמישי, 24 בינואר, בשעה 20:00 במשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 50 שקלים, וניתן לרכוש באתר Funzing או באפליקציה.

הצגה: תירס חם בקצב. יש סיפורי ילדים אלמותיים, שנשארים איתנו ועם ילדינו, וכנראה גם יעברו מתישהו לנכדים. אחד כזה הוא "תירס חם" שכתבה מרים רות, שמומחז לראשונה בישראל כהצגה מוזיקלית ותיאטרלית לגיל הרך, שתעלה ביום שלישי הקרוב בהיכל התרבות ברעננה. הסיפור על שישה ילדים שיוצאים למסע מוזיקלי, הופך על הבמה לפסיפס אמנותי המשלב תוכן איכותי ומשעשע מעולם הילדים, לצד קצב, מוזיקה מצוינת וכוריאוגרפיה מקצועית ומעוררת השתאות. בעזרת תלבושות, בובות, וכלי נגינה, יוצרת ההצגה חוויה יוצאת דופן של יציאה מהמסגרת וביטוי עצמי ללא מחסומים. צוות המשתתפים בהצגה מורכב מאנשים מוכשרים עם ניסיון רב ברזומה: כוכבת הילדים ענבלי בא-לי מובילה את צוות השחקנים, על עיצוב התנועה וההפקה המוזיקלית אחראית אילון נופר, מייסדת להקת "מיומנה" ואת העיבוד מספר ילדים להצגה כתב השחקן והקומיקאי האהוב אסף אשתר.
ההצגה תעלה ביום שלישי, 22 בינואר, בשעה 17:30 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 60-71 שקלים, וניתן לרכוש כרטיס במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר