קניון רננים. צילום קניון רננים
קניון רננים. צילום קניון רננים

השבוע ברעננה: השירים שאתם בחרתם ויהונתן מרגי

יום הבחירות עם יהונתן מרגי, מחזמר על חייה של נעמי שמר וקונצרט עם קובי אפללו והשירים שאתם בחרתם. כל אירועי השבוע ברעננה

פורסם בתאריך: 7.4.19 09:43

יום ראשון – קונצרט בהזמנה

בואו ליהנות מהשירים שאתם בחרתם. אגף התרבות והפנאי בעיריית רעננה מזמין אתכם לקונצרט מיוחד לציון 97 שנים לעיר, במהלכו ינוגנו כ-15 קלאסיקות עבריות שתושבי העיר בחרו בתהליך הצבעה דמוקרטי, באתר האינטרנט של העירייה. את השירים הנבחרים יבצעו תזמורת הסימפונט וסולניה, שיארחו את הזמר קובי אפללו. “חלק מהיעדים שהצבתי לאגף התרבות בעירייה זה להנגיש את התרבות לתושבים ולערב אותם במה שאנחנו מפיקים להם במהלך השנה”, מספר איתן גינזבורג, ראש אגף תרבות ופנאי, “הרעיון היה שבמקום שאנשים פשוט יבואו לקונצרט, הם יוכלו להיות מעורבים ביצירת תכני הקונצרט. לכן הזמנו את הציבור לבוא ולבחור את השירים שהם היו רוצים לשמוע. בצורה כזו שיתפנו ויצרנו מעורבות קהילתית בתכנים שהקהל צורך, ועירבנו אותם בתהליך הפקת האירוע. כך הם יבואו לשמוע דברים שהם ביקשו לשמוע”.

הקונצרט יתקיים ביום ראשון, 7 באפריל, בשעה 20:30 ברחבת יד לבנים. הציבור מוזמן.

יום שלישי – יהונתן מרגי

אחד הזמרים החמים והמדוברים ביותר בשנה האחרונה הוא ללא ספק יהונתן מרגי. מרגי בן ה-19, התפרסם בעקבות עלייתו לגמר "הכוכב הבא", ומאז הוא הצליח להישאר בתודעה בעזרת סינגלים מצליחים כמו "תני לי רגע" ו-"הזוג הזה". ביום הבחירות הקרוב, מרגי יגיע להופעה מרשימה בקניון רננים, עם מופע וירטואוזי שיכלול רקדנים, דיג'יי והרבה אנרגיות.

המופע יתקיים ביום שלישי, 9 באפריל, בשעה 12:00 בקניון רננים. הכניסה ללא תשלום.

יום חמישי – נעמי שמר – המחזמר

המחזמר “סימני דרך” מבית תיאטרון הבימה, מפיח רוח חיים חדשה ביצירותיה של אחת מהמשוררות האהובות והידועות בנוף הארצישראלי, נעמי שמר. המחזמר, בבימויו של משה קפטן, מגולל את סיפור חייה של שמר, ומציג לצופים את המשוררת בארבעה צמתים משמעותיים בחייה, בהם היא נדרשת להילחם על עתידה האישי והמקצועי. לצד שירים שכתבה והלחינה שמר, משרטט המופע את הפזמונאית הידועה לא כמיתוס לאומי, אלא כפי שהייתה באמת – יוצרת מורכבת, חלוצה פמיניסטית, שלא פחדה להשמיע את קולה ודעתה, אישה של ניגודים שהצליחה לחיות בין הקיבוץ לתל אביב, בין האמנות לציונות, ובין האדם הפרטי למשוררת הלאומית של ישראל. את קאסט המחזמר מעטרים שחקנים ותיקים ומוערכים לצד חדשים ומרעננים, ביניהם רוני דלומי, דפנה דקל, טל מוסרי, ריקי בליך, גילה אלמגור ותובל שפיר.

המופע יתקיים ביום חמישי, 11 באפריל, בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 190-95 שקלים. ניתן לרכוש כאן במוקד “קול טיקט” בטלפון 8846*.

אירועים נוספים:

יום ראשון, 7 באפריל – "אני מלכה" – הרצאתה של גאיה קורן, מטפלת בחרדות ובשיטת ה-NLP, על מימוש הפוטנציאל ותורת הניצחון האישית. ההרצאה תתקיים בשעה 20:30. מחיר כרטיס הוא 50 שקלים, ניתן לרכוש כאן

יום שני, 8 באפריל – ההצגה "ליעלי יש חווה" – הצגה לילדים בגיל הרך: יעלי מוצאת ערימת בובות של חיות בארגז המשחקים ובונה להם חווה משלהם, אך מגלה שזה כלל לא פשוט לטפל בכל החיות. ההצגה תעלה בשעה 17:00, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 30-40 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*..

יום שלישי, 9 באפריל – קליעה למטרה – עמותת מועדון הקליעה של רעננה מזמינה אתכם להתנסות בירי אמיתי במתחם בטיחותי עם מדריכים צמודים. הפעילות תחל בשעה 18:00. מחיר כרטיס הוא 50 שקלים לילד ו-70 שקלים למבוגר. ניתן להזמין כאן. מיקום מדויק יישלח לאחר ההזמנה.

יום רביעי, 10 באפריל – "העיקר שנפגשים" – הצגה של תיאטרון היידשפיל, בהשתתפות האחיות רייפר ונתן הכט. ההצגה תעלה בשעה 20:00 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 65-130 שקלים. ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

יום חמישי, 11 באפריל  – "פלאי מדע" – הפעלה מדעית לילדים בגילאי גן חובה – כיתה ב'., בואו למצות את סקרנות ילדיכם בניסויים מרתקים. הפעילות תתקיים בשעה 17:00 באשכול פיס. מחיר כרטיס הוא 40 שקלים. ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

יום שישי, 12 באפריל – הפנינג עבודה בעץ – במסגרת אירועי ימי אהבה לטבע ולסביבה, חברי הגינה הקהילתית "מיתרים" מזמינים אתכם לחורשת רועי חסן, להכיר את אמנות היצירה בעץ. האירוע יתקיים בשעה 13:00 בגינה הקהילתית "מיתרים" בחורשת רועי חסן. הציבור מוזמן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר