מימין למעלה, בכיוון השעון: כריך אבוקדו, קפה גרג רננים. רביולי פונגי, קפה מנדרין. מצה בריי, אולדיז רננים. כריך פטריות, קפה רוטשילד
מימין למעלה, בכיוון השעון: כריך אבוקדו, קפה גרג רננים. רביולי פונגי, קפה מנדרין. מצה בריי, אולדיז רננים. כריך פטריות, קפה רוטשילד

מה מציעות המסעדות הכשרות ברעננה לכבוד החג?

קמח תפוחי אדמה במקום קמח חיטה בפסטות ופיצות, כריכים שהורכבו במיוחד לפסח: ארבע מסעדות ברעננה מספרות מה הכינו לכם לחג ומציגות את מנת הדגל הכשרה שלהן

פורסם בתאריך: 23.4.19 18:16

כזכור, לקראת חג הפסח, המועצה הדתית ברעננה פרסמה את רשימת העסקים והמסעדות שעברו הכשרה לחג וקיבלו תעודת כשרות לפסח. יצאנו לבדוק בארבע מסעדות מתוך הרשימה, כיצד התכוננו לחג הפסח, איזה מנות הורידו מהתפריט ואיזה הוסיפו, ומהי המנה המיוחדת שלהם לחג. עכשיו רק נשאר לבקר ולטעום, בתיאבון!

קפה רוטשילד

קפה רוטשילד. קרדיט: קפה רוטשילד

עודד גרשי, השף של "קפה רוטשילד" השוכן ברחוב אחוזה 77: "לקראת פסח החלפנו כמובן את כל הלחמים בלחמים כשרים לפסח. את הפיצות שלנו אנחנו מכינים עם קמח תפוחי אדמה במקום קמח רגיל ואת הפסטה מקמח אורז. יצא שעם קצת עבודה קשה, הצלחנו שלא להוריד אף מנה מטעמי כשרות, פשוט עבדנו קשה ומצאנו תחליפים מתאימים לכל המנות והשארנו את אופי המנות כפי שהוא. סתם לדוגמא, כדורי ריזוטו וגבינות, מצופים במקום פירורי לחם בקמח מצה. התגובות של הלקוחות מצוינות, אנשים מאוד נהנים".

מנה לפסח: כריך פטריות פתוח

כריך פטריות. קרדיט: קפה רוטשילד

כריך פטריות. קרדיט: קפה רוטשילד

מה במנה: פטריות ובצל מוקפצים בטימין עם גבינת מוצרלה מותכת עם ביצת עין מעל. אורגולה טריה, ואיולי חלפיניו פיקנטי מלמעלה. מוגש לצד סלט אישי.

המחיר: 59 שקלים

אולדיז

מסעדת אולדיז. קרדיט: אולדיז רננים

שגיא אזולאי, אחד השותפים במסעדת הפנקייקים "אולדיז" בקניון רננים: "בגדול הורדנו יותר מנות מאשר הוספנו. כל הפנקייקים שמגיעים עם חטיפים, כמו לואקר, קינדר בואנו או לוטוס, חטיפים שאין להם תחליף ואנחנו מסתמכים על המותגים עצמם במנה, הורדנו. אבל מלבד זה, שמרנו על רוב התפריט. את הפנקייקים אנחנו מכינים במקום מקמח רגיל, מקמח מצה. הוספנו גם מנות מיוחדות לחג, ביניהן המצה בריי".

מנה לפסח: מצה בריי

מצה בריי. קרדיט: אולדיז רננים

מצה בריי. קרדיט: אולדיז רננים

מה במנה: מצה מטוגנת עם ביצים ושמנת, מוגשת לצד סלט אישי טרי.

מחיר: 35 שקלים

קפה מנדרין

קפה מנדרין. קרדיט: גדעון שמואל

געדון שמואל, הבעלים של קפה מנדרין בפארק רעננה: "לכבוד פסח עשינו תפריט חג מיוחד וחדשני. תפריט שמורכב מפסטות ופיצות כשרות לפסח מקמח תפוח אדמה ולחמים כשרים לפסח מקמח מצה. את המנות שלא היה ניתן להחליף, כמו פולנטה, או סלטים עם טורטיות, הורדנו מהתפריט. לחג הדפסנו תפריט חדש ומיוחד. בנוסף הבאנו גם קינוחים מיוחדים לפסח כמו עוגת גבינה אפויה עם פירות יער או "שויצריה הקטנה" עם קרם מסקרפונה של קונדיטורת "ביסוקטי" מבני ברק, שיחליפו את הקינוחים שלנו בתפריט הרגיל".

מנה לפסח: רביולי פונגי

רביולי פונגי, קפה מנדרין

רביולי פונגי, קפה מנדרין

מה במנה: רביולי מקמח תפוחי אדמה ממולא בפטריות שימג'י פריכות, בטטה, רוטב אלפרדו וגבינת פרמז'ן. לדברי שמואל, הרביולי עשוי בעבודת יד כי המכונות לייצור פסטה לא יכולות לייצר פסטה לפסח, משום שלא ניתן להכשיר אותן.

המחיר: 63 שקלים

קפה גרג

גרג רננים. קרדיט: קפה גרג

גרג רננים. קרדיט: קפה גרג

אדיר איוון, הבעלים של קפה גרג בקניון רננים: "הכנסנו הרבה מנות ללא גלוטן לקראת פסח, מנות שלא היו לנו. כך יצא שגם יש מבחר גדול של מנות באופן כללי, וגם אנשים שאלרגים לגלוטן יכולים ליהנות ממבחר רחב יותר. יש מבחר של קישים שכלל לא היו בתפריט כמו ברוקולי ופטריות, וכריכים מצוינים וחדשים כמו אבוקדו ושווארמה צמחית. היינו כמובן צריכים לשנות את המנות כדי שיתאימו לכשרות לפסח, אבל לא יצא שהורדנו כמעט כלום".

מנה לפסח: כריך אבוקדו

כריך אבוקדו. קפה גרג רננים

כריך אבוקדו. קפה גרג רננים

מה במנה: לחם כשר לפסח, אבוקדו, טחינה גולמית, עגבניה וחציל קלוי. מוגשת עם סלט אישי לבחירה.

המחיר: 47 שקלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמרית שלום

    ממליצה בחום על קפה מנדרין, שירות מדהים ואוכל איכותי וטעים וכמובן אין כמו הנוף של הפארק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר