חנן בן ארי. צילום דובי ריין
חנן בן ארי. צילום דובי ריין

השבוע ברעננה: הופעה של חנן בן ארי, וסיפורים מרתקים מהמוסד

כיתת אמן עם הזמר והיוצר חנן בן ארי, סיפורו המרתק של סוכן חיזבאללה שהפך למרגל למען ישראל ובר השנקין שיארח ערב צפייה בתחרות הזמר העולמית. כל אירועי השבוע ברעננה

פורסם בתאריך: 12.5.19 13:56

יום ראשון: מקצין חיזבאללה לסוכן מוסד

לעתים המציאות עולה על כל דמיון – סיפורו המרתק של אברהם סיני, שנולד בשם איברהים יאסין והגיע לתפקיד בכיר בחיזבאללה, עד שהתגייס למוסד כדי להילחם בארגון הטרור מבפנים. סיני נולד וגדל בלבנון כמוסלמי שיעי, בצל העימותים בין השיעים לסונים בארצו. לאחר שהתגייס למיליציה השיעית הקיצונית של החיזבאללה, הוא נחשד בבגידה ועבר עינויים קשים בפקודת עימאד מורנייה, במהלכם שרפו את בנו לנגד עיניו. איברהים לא נשבר, הוא יצא לחפש נקמה והתגייס למוסד כדי להילחם בחיזבאללה, וכך הציל חיי ישראלים רבים.  היום, אברהם הוא רב חרדי בצפת. בנו של אברהם, משרת כלוחם בגולני, גדוד 51 וקיבל בשנה שעברה את פרס מצטיין הנשיא. באמצעות סיפור אישי מרתק ויוצא דופן, הרצאה זו תעצור את נשמתכם ותשאיר אתכם מרותקים לכיסא מתחילתה ועד סופה.

ההרצאה תתקיים היום, 12 במאי, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 50 שקלים, וניתן לרכוש דרך אפליקציית "Funzing" או כאן

יום חמישי: כיתת אמן עם חנן בן ארי

מחלקת הצעירים בעיריית רעננה מביאה עד אליכם את אחד האמנים החמים והמושמעים של 2019. חנן בן ארי, שבין להיטיו הרבים ניתן למצוא את "ויקיפדיה", "החיים שלנו תותים", "מה אתה רוצה ממני", אלוף העולם" ועוד רבים. בחמשת השנים בהם בן ארי פעיל כזמר ויוצר, הוציא שני אלבומים שזכו להצלחה גדולה,, והפך לאחד היוצרים המדוברים והמעניינים שצמחו כאן בשנים האחרונות. בכיתת האמן שיעביר, בן ארי יספר על תהליך היצירה שלו ועל כתיבת השירים, ויבצע גרסאות אקוסטיות של מספר מלהיטיו הגדולים.

כיתת האמן תתקיים ביום חמישי, 16 במאי, בשעה 21:30 במתחם הצעירים, רחוב התעשייה 11. מחיר השתתפות הוא 30 שקלים, מספר המקומות מוגבל וההשתתפות היא לגילאי 18 ומעלה. ניתן לרכוש כרטיס כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום שבת: הקרנת האירוויזיון בשידור חי

השנקין מזמין אתכם לחגוג איתו את המאורע המוזיקלי של השנה, ולצפות בגמר תחרות הזמר העולמית על מסך ענק לצד בירה טובה וחברים. היוזמה לאירוע משותפת למחלקת הצעירים בעיריית רעננה ולפאב השנקין באזור התעשייה.

האירוע יתקיים ביום שבת, 18 במאי, בשעה 22:00 בשנקין בר, רחוב היצירה 5. הכניסה חופשית לגילאי 18 ומעלה.

אירועים נוספים:

יום ראשון, 12 במאי – ההצגה "איסמעיליה" – דרמה קומית ישראלית מבית היוצר של תיאטרון הקאמרי, בהשתתפות עמוס תמם, מיכה סלקטר ואלון דהן. ההצגה תעלה בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 95-190 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום שני, 13 במאי – חגיגת זמר ישראלית – מופע מוסיקלי אנרגטי עם מיטב השירים הישראלים של שנות ה-70 בביצועם של הזמרים ליטל סיביליה ודורון אורן. המופע יתקיים בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 90-110 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום שלישי, 14 במאי – "לציונה יש כנף אחד" – הצגת ילדים מבית תיאטרון הקיבוץ, על כוח הרצון, אמונה וחברות. ההצגה תעלה בשעה 17:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 39-54 שקלים, נתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום רביעי, 15 במאי – "כביסה מלוכלכת" – סרטה הדוקומנטרי של יעל שרד, מנכ"לית העמותה "אחת מתוך אחת", שמדבר על סיפורה האישי ועל פגיעה מינית בחברה הישראלית והחשיפה של נפגעות בפנים גלויות. לאחר הקרנת הסרט יתקיים שיח עם שרד. האירוע יתקיים בשעה 19:30, במרכז המבקרים ביד לבנים. מחיר כרטיס הוא 65 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום חמישי, 16 במאי – "פסקול ישראלי" – יואב קוטנר מארח את דני סנדרסון, מגדולי הזמרים והיוצרים בישראל, לשיחה של אחד על אחד ועיבודים מיוחדים ללהיטיו הגדולים של סנדרסון. האירוע יתקיים בשעה 21:00 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 79-120 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום שבת, 18 במאי – "מזוודות ומציאות" – הצגת ילדים מבית תיאטרון התיבה. ההצגה תעלה בשעה 11:00 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 39-50 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר