שיינה היידי
שיינה היידי

מהגמר בליסבון ועד כפר האירוויזיון: שיינה היידי מדברת על הכל

לאחר שליוותה בריקוד את נטע ברזילי עד הזכייה באירוויזיון הקודם, מספרת היידי על השינוי הגדול בחייה, על הקליפ של משרד התיירות שצבר עשרות מיליוני צפיות, וגם על מי היא מהמרת בגמר הקרוב

פורסם בתאריך: 16.5.19 19:48

אם תבקשו משיינה היידי בת ה-27 לתאר את השנה האחרונה שעברה עליה, תקבלו תשובה בת שתי מילים: "לא אמיתית". היידי בת ה-27, כוריאוגרפית ורקדנית במקצועה שגדלה ולמדה ברעננה, זכתה לעמוד בשנה שעברה על במת אירוע גמר האירוויזיון בליסבון לצד נטע ברזילי, כאחת מהרקדניות שליוו אותה בתחרות.  היידי מספרת כי האירוע שינה את חייה לחלוטין.

"בוא נגיד שלא הפסקתי לעבוד לרגע מאז הגמר, שזה מדהים", מספרת היידי, "נכנסתי למעגל הפנימי הזה בתעשייה. בין אם זה השקות, או להיות חלק מפנים של משהו, השם שלי ככוריאוגרפית הולך לפני מאז, עשיתי כוריאגרפיות לאיתי לוי בקיסריה, לזמר מוטי טקה, למופע חנוכה של כוכבי הנוער שנקרא "נקסטפסט". אני כרגע גם עובדת עם כוכבי רשת כמו פורמולה ובנזיני וטיילור".

מה עם נטע, אתם עדיין בקשר?

"כן, בטח, היה לנו לפני כמה ימים מפגש של כל חברי המשלחת לליסבון. דיברנו על כל מה שעברנו השנה, ועל החוויות שלנו. אני מתרגשת לראות אותה מופיעה בגמר הקרוב, נראה לי שזאת תהיה סגירת מעגל מאוד מגניבה בשבילה. לעצמי אני מאחלת פשוט ליהנות מהשבוע הזה, זה מדהים שזה קורה בארץ ומקווה שיהיה פשוט כיף".

נטע ברזילי צילום Armando Franca-אי־פי

"מתרגשת לראות אותה מופיעה בגמר הקרוב". נטע ברזילי. צילום Armando Franca-אי־פי

לפני מספר שבועות, פנה משרד התיירות אל היידי וביקש ממנה להיות הכוריאוגרפית ואף להופיע כאחת הרקדניות בקליפ שהפיק לתיירי האירוויזיון. הקליפ עלה ליוטיוב לפני כחודש, ומאז צבר כ-42 מיליון צפיות. מלבד היותה שותפה מרכזית ביצירת הקליפ, היידי גם תופיע השבוע בכפר האירוויזיון לצד כוכבי הקליפ על הבמה המרכזית עם השיר של משרד התיירות, כרקדנית וכוריאוגרפית.

"מישהי שהייתה חברה שלי עוד מרעננה בחטיבה, שלחה לי הודעה בפייסבוק שהיא עובדת במשרד התיירות ושהם חשבו על רעיון לעשות איתי משהו לקראת האירוויזיון", מספרת היידי, "זה היה יום צילומים רציני, צילמנו משמונה בבוקר עד תשע בערב. היו הרבה אנשי הפקה וצוות. אני שמחה ממש לקחת חלק בדברים שקשורים לאירוויזיון. אני מרגישה בכל השנה האחרונה אבל במיוחד בתקופה האחרונה, כבוד והערכה מכל מיני אנשים וגופים שרוצים להגיד ולהוקיר שהייתי חלק משמעותי מהזכייה. זה נורא נחמד ומרגש, זה היה ממש כיף".

מה אומרים במשרד התיירות על ההצלחה המסחררת של הקליפ?

"הם בשוק, הם דיברו איתי השבוע, זה גם שיר נורא קליט, עשינו את זה בלוקיישנים מגניבים, זה נורא צבעוני, אז זה הצליח".

מה את חושבת על השיר "HOME" של קובי מרימי, שמייצג את ישראל?

"אני חושבת שהשיר טוב, התחלתי גם להסתכל על המתחרים, ויש הרבה בלדות השנה, יש הרבה זמרים גברים ששרים בלדות. אני יכולה להגיד שקובי הולך להפתיע, יש לו כריזמה מתוקה כזאת, הוא נורא חמוד. אני אמרתי מההתחלה שאם תהיה לו הופעה טובה, הוא יוכל להגיע לעשירייה הראשונה. כולם תמיד חושבים שהמדינה המארחת מגיעה למקומות האחרונים, זה לא נכון. צריך לתת לו כוח, שייתן הופעה טובה ואז יש לנו סיכוי לקבל מקום טוב".

יש לך הימורים?

"אני שמעתי שכולם אומרים שאו שוודיה או איטליה יזכו. לי יש הימור אחר. יש הרי פרומואים במהלך הגמר עצמו, שמוקרנים על המסך הענק באירוע, שמראים אמן רגע לפני שהוא יוצא אל הבמה בתחרות. אז אותי הזמינו לעשות את הכוריאוגרפיה לפרומו של אזרבייג'ן, ואני חייבת לומר שממש אהבתי את השיר שלהם. אני חושבת שיש לו סיכוי טוב, זה שיר בלדה מרגש, שומעים שהזמר נורא רוצה את זה. אפשר בביטחון רק להגיד שהשנה זה הולך להיות מעניין, כי אין פייבוריט חד משמעי".

שיינה היידי

"אפשר בביטחון רק להגיד שהשנה זה הולך להיות מעניין, כי אין פייבוריט חד משמעי". שיינה היידי

ומה הלאה בשבילך בהמשך הדרך?

"אני מרגישה שרק אחרי שייגמר האירוויזיון בארץ, ואז שבוע-שבועיים אחרי שייגמר הבלאגן, רק אז אני אוכל להתמקד במה אני רוצה לעשות הלאה. אני רוצה להמשיך לעשות הופעות גדולות, לעבוד עם אמנים, אני מאוד נהנית ממה שאני עושה. רק אני לא מבינה איך עוד לא לקחו אותי לפרסומת למוצרי שיער".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר