פסטיבל תרבות הרחוב. צילום חורחה נובומינסקי
פסטיבל תרבות הרחוב. צילום חורחה נובומינסקי

השבוע ברעננה: אמנות הנעת אנשים, פסטיבל היפ הופ וסדנת קוקטיילים עולמית

בואו ללמוד מבכיר שב"כ כיצד להשפיע על הסובבים עליכם, לצפות ברקדני הברייקדאנס הטובים בארץ בפעולה או ללמוד את רזי המקצוע של אמנות המיקסולוגיה. כל אירועי השבוע ברעננה

פורסם בתאריך: 4.8.19 09:28

יום ראשון: שב"כ והנעת אנשים

כיצד תוכלו להניע אנשים? איך אפשר להשפיע על הסובבים אתכם? ומה אתם יכולים ללמוד מכך על מנת לממש את המטרות שלכם? אם אתם מחפשים תשובות לשאלות הללו, תוכלו למצוא אותן בהרצאתו ברעננה של איש השב"כ לשעבר, אילן לוטן. לוטן, שסיים לאחרונה קריירה ארוכה בשירות הביטחון הכללי, יתארח בסדרת ההרצאות "Funzing Talks" להרצאה מרתקת על אמנות הנעת האנשים. ההרצאה עוסקת באופן הנעת אנשים, איתור מוטיבציה ותקשורת בין אישית אפקטיבית בכל תחומי החיים, באמצעות הצצה והדגמה מעולם התוכן המרתק של סיכול טרור וגיוס והפעלת סוכנים.

ההרצאה תתקיים ביום ראשון, 4 באוגוסט, בשעה 20:30 בשנקין בר, רחוב היצירה 5, רעננה. מחיר כרטיס הוא 55 שקלים, ניתן לרכוש באפליקציית Funzing או כאן.

ימים שני עד רביעי: פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי

השנה רעננה תארח את פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי, ה-16 במספר, והרווח הוא כולו שלכם. אמני תרבות הרחוב מכל רחבי הארץ יתכנסו לשלושה ימים של פסטיבל מרשים, בו תוכלו ליהנות ממיטב תקליטני ההיפ הופ, מבחר של אמני ראפ וביטבוקס ואפילו מתחם ג'אגלינג להנאתכם, בו תוכלו להתנסות בעזרת איש מקצוע בלהטוטנות המרשימה. גולת הכותרת של הפסטיבל היא שלוש תחרויות שונות בהן ישתתפו טובי רקדני הברייקדאנס שיש לישראל להציע, במטרה להפוך לאלוף הארץ של הספורט ולייצג את ישראל באליפות העולם בצרפת. הפסטיבל נחשב לאירוע בעל שם עולמי, ובין השופטים גם שופטים בינלאומיים שמגיעים במיוחד מחו"ל ונחשבים לשם דבר בעולם רקדני הברייקדאנס. בואו ליהנות משלושה ימים רצופים של אקרובטיקה, מוזיקה טובה ותרבות רחוב במלוא תפארתה.

הפסטיבל יתקיים בימים שני-רביעי, 7-5 באוגוסט, בין השעות 19:00-16:00, בקניון רננים. הכניסה היא ללא תשלום לכל ימי הפסטיבל.

יום שלישי: סדנת קוקטיילים עולמית

תמיד רציתם איך להכין את הקוקטיילים המפורסמים בעולם? בא לכם לשקשק קוקטיילים כמו המקצוענים? אז זו ההזדמנות שלכם. אם בא לכם להתפנק בקוקטייל שיהפוך את הערב שלכם למסיבה מדהימה או אם בא לכם להכין בעצמכם את הקוקטיילים הכי מפנקים בדיוק כמו בבר האהוב עליכם, אתם מוזמנים למסיבת קוקטיילים סובבת עולם, בה תלמדו לערבב ולשקשק את הקוקטיילים המפורסמים ביותר מאירופה וצפון אמריקה כמו הוויסקי סאוור, הקוסמופוליטן והוויט ראשין. הצטרפו למסע מרתק שיקח אתכם רחוק לטעמים, הריחות והצבעים של הקוקטיילים שנרקחו בקפידה עם אלכהול משובח, פירות וירקות טריים,עשבי תבלין מיוחדים, תבלינים ועוד הרבה הפתעות שלא תשכחו.

הסדנה תתקיים ביום שלישי, 6 באוגוסט, בשעה 19:00 ברחוב משה שפירא (מיקום מדויק יישלח לאחר ההזמנה). מחיר השתתפות בסדנה הוא 135 שקלים, ניתן לשלם באפליקציית Funzing או כאן

אירועים נוספים:

יום ראשון, 4 באוגוסט – סדנת מיצוי זכויות העובד לצעירים – סדנה לצעירים מגילאי 18 ומעלה ביוזמת עיריית רעננה. בואו לשמוע כמה מגיע לכם, מה חייבים להפריש עבורכם ועל מה יורד לכם כל כך הרבה במשכורת. הסדנה תתקיים במרכז הצעירים ברחוב התעשייה 11, בשעה 20:00. מיועדת לצעירים והכניסה חופשית מגיל 18 ומעלה, אך מותנית בהרשמה מראש כאן

יום שני, 5 באוגוסט – לא תאמינו מה שם ראינו – שעת סיפור בביצוע תיאטרון קרן אור, מיועדת לגילאי 5-3. האירוע יתקיים ביוזמת הספרייה העירונית בשעה 18:00 בגינת טרזן בקריית שרת, רחוב התחיה 6. הכניסה ללא תשלום.

יום רביעי, 7 באוגוסט – יום צבעוני בממלכה – שעת סיפור בביצוע תיאטרון סיפורי תמרי, בהשראת הסיפור "מלך אחד והרבה צבעים". האירוע יתקיים בשעה 17:30 ספריית השחר, מול בית איזי שפירא. מיועד לגילאי 6-3, מחיר כרטיס לילד הוא 20 שקלים, מלווה אחד חינם. ניתן לרכוש כרטיסים במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864* או כאן

יום חמישי, 8 באוגוסט – ערב פורטנייט – בואו לקבל טיפים על המשחק מאופק הגיימר, ולהשתתף בטורניר פורטנייט. האירוע יתקיים בשעה 22:00 במועדון המרתף, מחיר כניסה הוא עשרה שקלים, תשלום במקום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר