גידי גוב, נינט טייב, אביב גפן,רד בנד. צילום תומר אפלבאום, נועה מגר
גידי גוב, נינט טייב, אביב גפן,רד בנד. צילום תומר אפלבאום, נועה מגר

פסטיבל המוזיקה הענק "רדסטוק" יתקיים ברעננה. תושבי העיר? הרווחתם

הפסטיבל, יתקיים השנה בפעם השלישית ברציפות, וישתתפו בו אמנים מהשורה הראשונה: התקווה 6, גידי גוב, נינט טייב, אביב גפן ורבים נוספים

פורסם בתאריך: 25.8.19 10:19

פסטיבל רדסטוק השלישי במספר, אחד מהאירועי המוזיקה הגדולים של השנה, יתקיים באמצע חודש ספטמבר הקרוב, באמפי פארק רעננה. הפסטיבל, אותו מובילים להקת הבובות המפורסמת "רד בנד", שכנראה מוכרת לכם מהופעות ענק שהיא מקיימת או מתכניות במסך הקטן ("רד בנד", "המופע של רד ודביר"), יארח אמנים מהשורה הראשונה כמו אביב גפן, נינט טייב, התקווה 6, רביד פלוטניק (נצ'י נצ'), גידי גוב, אסתר רדא ושפיטה.

TR-M-C-מצעד-רד-בנד-נועה-מגר

רד בנד. קרדיט: נועה מגר

להקת רד בנד מוכרת בעיקר בשל הקאברים המיוחדים שהיא מבצעת לשירים קיימים, שזכו למיליוני צפיות ביוטיוב והגבירו את פופולריות הלהקה, כאשר בכל קאבר שיתפה הלהקה פעולה עם אמן ישראלי אחר ("Crazy" לצד נינט טייב, "Hey Brother" לצד גידי גוב, "People Are Strange" לצד אביב גפן). בהופעה צפויים לבוא לידי ביטוי שיתופי הפעולה הרבים בין להקת הבובות לבין אמנים ישראלים שיתארחו בפסטיבל, בעיבודים חדשים לצד עיבודים ישנים ואהובים. תושבי העיר יזכו להנחה של 15% ברכישת כרטיסים לאירוע.

גם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, בירך אמש בעמוד הפייסבוק שלו על קיום הפסטיבל ברעננה: "כחלק מהרצון והצורך לעורר ולשדרג את אמיפארק רעננה, אנו פועלים בכיוונים רבים ומשקיעים משאבים בחידוש האמפיפארק", כתב, "אני שמח לבשר, שאירוע השיא של המוסיקה הישראלית: פסטיבל רדסטוק, יתקיים השנה באמפיפארק רעננה, ותושבי העיר ייהנו מהטבה ייחודית – הנחה של 15% ברכישת כרטיסים לאירוע. זה אינו מובן מאליו. התעקשנו הן על הבאת המופע לעיר וכמובן על מתן ההטבה לתושבי רעננה. תוכן טוב, הוא המפתח להשבת אמפיפארק רעננה לקדמת הבמה ולמיתוגו כבמה מרכזית ביצירה ובמוסיקה הישראלית. שיתוף פעולה ייחודי שיזמתי עם ראשי "זאפה", הביא את הפסטביל אלינו. המופע יתקיים ב- 21 לספטמבר ויכלול השנה את מיטב היוצרים והאומנים בישראל בהם: גידי גוב, אביב גפן, נינט, התקווה 6 ועוד רבים וטובים. מובטחת חוויה מוסיקלית של ממש כאן אצלנו ברעננה".

"רדסטוק" יתקיים ביום שבת, 21 בספטמבר, בשעה 21:00 באמפי פארק רעננה. מחר כרטיס נע בין 229-199 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר