היהודים צילום דודו בכר מוקי צילום ספיר שלמה
היהודים צילום דודו בכר מוקי צילום ספיר שלמה

הופעות, עשרות ברזי בירה ודוכני אוכל: כל הפרטים על פסטיבל הבירה השני של רעננה

בפעם השנייה ברציפות, פסטיבל הבירה העירוני - "בירעננה", חוזר לפארק רעננה. בתכנית: הופעות חיות של מוקי והיהודים, ומסיבה עד השעות הקטנות של הלילה

פורסם בתאריך: 29.8.19 09:40

לחיים: בפעם השנייה ברציפות, פסטיבל הבירה המקומי "בירעננה", חוזר לפארק רעננה. כמו בשנה שעברה, גם הפעם הפסטיבל צפוי לכלול מעל תריסר דוכני בירה ישראלית פרימיום, שיגישו מעל ארבעים סוגי בירה. בצד הקולינרי של הפסטיבל, לפחות שמונה משאיות אוכל צפויות להתייצב במתחם, כאשר העירייה מתכוננת לבואם של לפחות 4,000 מבקרים בפסטיבל הקרוב. לרווחת התושבים, במקום יהיו פינות ישיבה ושולחנות פיקניק.

לצד האוכל והשתייה, מתוכננות גם הופעות חיות: להקת הרוק הישראלית  "היהודים", תהיה המופע המרכזי בפסטיבל, ותארח את הזמר מוקי. בהמשך, צפוי לעלות לבמה דיג'יי SPARKS, למסיבת ריקודים אל תוך השעות הקטנות של הלילה.

יש לציין כי הכניסה לפסטיבל תהיה חופשית לקהל הרחב, וכי הכניסה היא אך ורק מעל גיל 18. ילדים מעל גיל 10 יורשו להיכנס, אך ורק בליווי מבוגר.

הפסטיבל יתקיים ביום חמישי, 12 בספטמבר, החל מהשעה 18:00 בפארק רעננה. הכניסה ללא תשלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוטי

    חסר רק פרט "קטן". מה עם תחבורה ציבורית תכופה לאירוע זה במיוחד? אנשים שתויים ינהגו אחרי כמה בירות הביתה? ומה לגבי תח"צ בימים רגילים בכלל. כל דבר דורש הגעה עם רכב פרטי או הליכה עם ילדים/נכדים עד לתחנות אוטובוס ליד בית לוינשטיין.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר