רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

עושים קניות באחוזה? אולי תזכו בטיסה לחו"ל

מופעי קרקס, דוכנים, מבצעים, הטבות וסיכוי לזכות בכרטיס טיסה זוגי לחו"ל: כל הפרטים על אירועי "אחוזה שלי"

פורסם בתאריך: 12.9.19 13:25

עיריית רעננה הודיעה לאחרונה על אירועי "אחוזה שלי", שיתקיימו החל מסוף השבוע הבא, ומטרתם להגביר את התנועה והמסחר ברחובה הראשי של רעננה. מדובר על מיזם ייחודי לכל המשפחה שיכלול שלל פעילויות, מופעים, סדנאות והטבות רכישה.

האירועים המרכזיים יתקיימו בשלושה מועדים: יום חמישי, 19 בספטמבר, מופע "מדעברה-קדברה", יום ראשון, 22 בספטמבר, מופע אשליות מרתק ויום חמישי, ה-26 בספטמבר, מופע הקרקס האפריקאי. המופעים יתקיימו בין השעות 19:30-16:30.

מלבד האירועים המרכזיים, באי הרחוב יוכלו ליהנות גם ממופעים ופעילויות שיתקיימו לאורך רחוב אחוזה, כמו מופעי האקדמיה למחול, מופעי המרכז למחול רעננה וסטודיו "לאוד", מופע הרכב נגני תזמורת הסימפונט, מופעי זמר והרכבים מוזיקליים, מופעי קפוארה, מופעי בית ספר לבמה למקצועות המוזיקה, הפעלות לילדים ודוכנים הפרושים לאורך הרחוב.

מלבד המופעים, צפויים גם מבצעים והטבות בחנויות השונות ברחוב. המיזם בהובלת העירייה, מתקיים בשיתוף פעולה עם בעלי העסקים והסוחרים בעיר, ליצירת חוויית קניות ובילוי ברחוב כהפנינג לכל המשפחה עם מיטב המבצעים וההטבות שיוצגו לתושבים בקדמת החנויות.

במסגרת האירועים, יוגרל כרטיס טיסה לחו"ל בין תושבי העיר שיבצעו רכישה בסכום של מעל 100 שקלים לאורך שבוע הפעילות (26-19 בספטמבר) ויעלו תמונתם עם שקיות הקניות לפייסבוק על רקע אחד ממיצגי "אחוזה שלי", בתיוג #אחוזה שלי, וימלאו פרטיהם באתר העירוני, בהתאם לתקנון המיזם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר