משפחת ספיר, אמיגוס ובלאגן, רוני נדלר, טריפונס, צחר רותם. צילום טינק, אליצור ראובני, אילן בשור
משפחת ספיר, אמיגוס ובלאגן, רוני נדלר, טריפונס, צחר רותם. צילום טינק, אליצור ראובני, אילן בשור

אחרי שהצבעתם: מה עושים עם הילדים ביום הבחירות ברעננה והסביבה?

מפגש עם כוכבי היוטיוב האהובים בקניון רננים, וגם - צחר רותם יספר לכם על אחורי הקלעים של הקמפיינים, ותהיה גם סדנת בישול, הופעה יוונית ושוק ירושלמי

פורסם בתאריך: 16.9.19 16:46

# בקניון רננים ברעננה חוגגים את יום השבתון עם ה-"BOOM FESTIVAL", פסטיבל כוכבי היוטיוב הגדולים בישראל, ביניהם בלאגן, אמיגוס, משפחת ספיר וניק ומקס. המופע ייערך בהנחייתה של השחקנית מיקה צור. "פסטיבל בום הוא פסגת כוכבי הנוער בישראל על במה אחת", אומר מפיק הפסטיבל, מוטי לסרי, "מיקה צור מתכנית הטלוויזיה 'אילת' מנחה אותו, יהיו שם משפחת ספיר, המשפחה הכי חזקה היום ביוטיוב, ניק ומקס שכל קליפ שלהם נכנס ל-MTV, בלאגן ואמיגוס, החבורה הכי חזקה היום ברשת וליאון שניידרובסקי שמצטרף אליהם. מחכה לכם חגיגה אחת של הפקת נוער ענקית. הילדים הצביעו ברגליים, העבודה באה דרך הרשת, המקום יהיה מפורק. יהיו אתגרים על הבמה של משפחת ספיר, יהיו את הלהיטים החדשים של אמיגוס ובלאגן. קרנבל של שעתיים שלא נראה כמוהו". הפסטיבל יתקיים ביום שלישי בשעה 12:00 בקניון רננים. הכניסה חופשית.

# בוחרים חבר עם זנב: הכלבייה העירונית בהרצליה פותחת ביום הבחירות את השערים וקוראת לאוהבי חיות לבוא ולהעניק בית חם ואוהב לכלבים שנמצאים בכלבייה. הכלבים יחכו לכם בין השעות 14:00-11:00 בכלבייה העירונית שברחוב הרב עובדיה יוסף 36.

# ביום הבחירות יתקיים יום פעילויות לילדים, ללא תשלום, בקניון שבעת הכוכבים. בשעה 11:00 בבוקר כוכבת הילדים רוני נדלר תקיים מופע משותף עם דמויות מתוכנית האנימציה של "מפרץ ההרפתקאות" בערוץ ניק ג'וניור. בין השעות 16:00-11:00 יתקיימו בקניון סדנאות יצירה לקראת ראש השנה, בהן יוכלו הילדים ליצור כמתנה למשפחה לחג תכשיטי צדף בשילוב חרוזים וברכות עשויות מעץ הממוגנטות לדלת. בהמשך היום בשעות 17:00 ו-18:00 יתקיימו סדנאות בישול של "סטאר שף", בהן הילדים יכינו עוגת דבש מתוקה וטעימה לראש השנה.

# בדמרי סנטר בכפר סבא, בשעות 14:00-10:00, יחכו לילדים מתקנים מתנפחים, סדנאות יצירה עם שטיח לצביעה ולמשחק, דוכני הפעלות מיוחדים ומתחם בועות סבון. הכניסה חופשית.

# בקניון ערים יעלה בשעה 17:30 מופע סטנדאפ לילדים – "טלקנזיס", מופע בידור המבוסס על פארודית קסמים בביצוע הקומיקאי ליעוז שם טוב. בנוסף, תינתן הטבה לרוכשים ב-199 שקלים בחנויות הקניון: מסובבים גלגל מתנות וזוכים פרסים שווים במיוחד, כל אחד זוכה. הכניסה חופשית.

# במתחם אושילנד בכפר סבא נערכים לשבוע בחירות עמוס במיוחד. היום (שני) בשעה 17:30 יתקיים מפגש מעריצים עם משפחת טרסוב. מורן טרסוב היא יוטיוברית, גורו יופי וכוכבת רשת, בעלת ערוץ היוטיוב המוביל בתחום הלייף סטייל בישראל. ג'וזף סטאר הוא דיג'יי נחשב שמתקלט בכל העולם ויוטיובר מוביל. בבעלותם שלושה ערוצי יוטיוב פופולריים שאחריהם עוקבים ביחד כחצי מיליון איש באופן קבוע ובהם הם משתפים את העוקבים בחיי היום יום שלהם ביחד עם ילדיהם אמה ומיילו. מחר, יום הבחירות, יתקיים פסטיבל המשחקים פליידייט שיכלול ארבעה מתחמים חווייתיים, בשעות 14:00-11:00 ו-19:00-16:00. בין המתחמים: "מפעל המשחקים", "גיימינג זון", "אוטו ספיד" ו"המירוץ לאליפות". הכניסה חופשית.

# בקניון כפר סבא הירוקה יערך בשעות 22:00-12:00, פסטיבל מחנה יהודה שיביא איתו את הטעמים, הצבעים והריחות של השוק הירושלמי. יחכו שם פודטראקס, עמדות ישיבה, מופעי וריקודי רחוב, עמדות צילום וכמובן אוכל משובח בקצב יווני. בשעה 18:00 יעלה להופעה יוונית אמיתית הזמר המוערך טריפונס. ביום רביעי יתקיים הפסטיבל ישוב החל מהשעה 16:00 ועד 22:00, כשבשעה 17:00 יתקיים מופע יווני ומיד לאחר מכן ב18:30 מופע שנות ה-70.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר