'מנהלות ומנהלי קהילות סבא סבתא - הסיפור האמיתי 'על הבמה צילום שאולי לנדנר
'מנהלות ומנהלי קהילות סבא סבתא - הסיפור האמיתי 'על הבמה צילום שאולי לנדנר

בנק לאומי וקהילת 'סבא סבתא – הסיפור האמיתי' קיימו אירוע סיכום שנה לשיתוף הפעולה ביניהם

ד"ר ארלה פי, שהגתה את רעיון הקמת הקהילה, הודתה לנוכחים. קרן טאירי, ראש ענף תוכן וקהילות בבנק לאומי, אמרה: "אני מפיקה הרבה אירועים וסדנאות ומעולם לא התרגשתי כמו עכשיו". האירוע התקיים בשיתוף עם רשת שוקן

פורסם בתאריך: 12.12.19 11:04

בנק לאומי וקהילת "סבא סבתא – הסיפור האמיתי", קיימו אתמול (רביעי) במתחם סינמה סיטי גלילות אירוע סיכום שנה חגיגי לשיתוף הפעולה ביניהם. האירוע התקיים בשיתוף עם רשת שוקן.
כ-500 אנשים נרגשים, רובם ככולם חברי הקהילה, נהנו מקבלת פנים שכללה עמדת תמונות למזכרת, בה חבשו כובעים צבעוניים והחזיקו שלטים משעשעים דוגמת "אנחנו סבא וסבתא דיגיטליים". את האירוע הנחתה חברת הקהילה אדית קרמר, שסיפרה על התפתחות הקהילה שגדלה וצמחה ומונה כיום כ-30 אלף חברים בגילאי 55-70. את דבריה ליוו שקופיות מסדנאות משותפות ואירועים חברתיים שקיימו החברים – מסריגה ועד שימוש בסמרטפונים, לצד כיתובים בולטים בנוסח: "קהילת הגיל השלישי הגדולה והמשפיעה בישראל". לאחר שהודתה ארוכות לכל מנהלי ומנהלות האזורים השונים, למגשרים בין החברים ולשאר העוסקים במלאכה, הקדישה קרמר תודה מיוחדת לד"ר אראלה פי, רופאת שיניים שהגתה את הרעיון להקמת הקבוצה. "חשבתי לכתוב דברים, אבל הרבה יותר כיף וטוב לדבר מהלב", אמרה ד"ר פי שעלתה לבמה לקול מחיאות הכפיים. "נכון שהגיתי את הרעיון, אבל זה לא מספיק. כדי להקים את הקבוצה הכי נפלאה שיש בפייסבוק, צריך צוות טוב ומסור ואני שמחה שיש לנו צוות כזה".

קרן טאירי, ראש ענף תוכן וקהילות בבנק לאומי צילום שאולי לנדנר

אחריה עלתה לבמה קרן טאירי, ראש ענף תוכן וקהילות בבנק לאומי. "במסגרת תפקידי אני מפיקה הרבה אירועים וסדנאות ומעולם לא התרגשתי כמו עכשיו", פתחה טאירי. "מזה כשלוש שנים מאמץ בנק לאומי את קהילת 'סבא סבתא' ובמסגרת זו יצרנו אתכם קשר כדי לתת לכם בסופו של דבר שירות טוב יותר". עוד הוסיפה ואמרה כי "למוטיבציה ולאמביציה, כמו גם ליכולת לייצר וליצור, אין גיל. אני מצפה ששיתוף הפעולה רק ילך ויגבר ואני מזמינה אתכם לבקר בקהילה ובנכסים הדיגיטליים של לאומי. אנחנו מתכוונים לפתוח בית ספר ייעודי שיהיה רלוונטי לקהילת 'סבא סבתא' וכן לשפר את השירות בסניפים ובמוקד הטלפוני עבור הקהילה הזו".
הקשר בין הצדדים החל בעקבות מחקר שערכו בבנק על היכולת לתמוך יותר באוכלוסייה המבוגרת ולשם כך הוחלט על שיתוף פעולה עם פלטפורמה המתמחה היטב בצרכי הגיל השלישי. באמצעות שיתוף הפעולה מתקיימות התייעצויות על שירותים ומוצרים שונים שבבנק מעוניינים לפתח עבור האוכלוסייה ומנגד, נחשפים בבנק לאתגרים ולצרכים השונים של בני הגיל השלישי בעידן הבנקאות הדיגיטלית. חשוב לציין כי היוזמה נוצרה בעקבות פרויקט ישראל IL שהושק בבנק, בו המוטו המרכזי נוגע להנגשת עולם הבנקאות הדיגיטלית גם לאוכלוסיות שאין להן בהכרח אוריינטציה טכנולוגית. זאת ועוד, במסגרת הפרויקט ישנו סניף בנק נייד, אשר מגיע לבתי דיור מוגן ברחבי הארץ ומעניק שירותים שונים לאוכלוסיית הגיל השלישי מבלי שתידרש להגיע פיזית לסניף הבנק.

ד"ר אלכס קומן צילום שאולי לנדנר

הקהל באירוע צילום שאולי לנדנר

באירוע התקיימה הרצאת אורח, "הזדמנויות והגשמה בעולם משתנה", של ד"ר אלכס קומן, מרצה ליצירת ערך במרכז הבינתחומי בהרצליה. ההרצאה הייתה הומוריסטית ולוותה בשקפים של ענקיות טכנולוגיה מרחבי תבל, דוגמת "אמאזון", "וולמרט" וכן מעולמות המזון דוגמת "מקדונלד'ס" ו"נסטלה". הוא הדגים את דבריו באמצעות שקף של האצן ואלוף העולם ב-100 מ', יוסיין בולט, תוך שהוא מדגיש את השינויים ביחס לתוצאה שהשיג: 9.69 שניות. "גם הסמים השתנו", צחק ד"ר קומן, "היום אף אחד לא רץ 9.69 שניות אם הוא לא בית מרקחת על גלגלים". נושאים נוספים נדונו הם מיקוד ואבחנה בין עיקר לטפל – באמצעות דוגמה משעשעת של שקף בו הצלם מכוון את המצלמה לכיוון אחד, בעוד מאחורי גבו זוג קרנפים בתנוחה אינטימית. על השינויים בעולם התיירות סיפר ד"ר קומן כי היו השנה יותר תיירים ב-Air Bnb מאשר בכל בתי המלון בתל אביב גם יחד וציין עוד כי "היום לא צריך להתחתן, יש טינדר", לקול צחוקם של הנוכחים. על עולם התעסוקה סיפר כי סטודנטים מגיעים אליו כדי להתייעץ היכן כדאי להם לעבוד, אך כשהוא שואל מנגד במה הם עוסקים כעת התשובה הקבועה היא: התפטרתי. "בעולם יש המון שינויים פוליטיים, כלכליים, חברתיים וטכנולוגיים", סיכם ד"ר קומן. "החוכמה היא לדעת לחדש".
"הקהל של 'סבא סבתא' במיקוד של הבנק בשלוש השנים האחרונות וחשוב לנו להמשיך ולתת ערך מוסף בהרצאות, מפגשים, הדרכות פרטניות בעולמות הדיגיטל ובנושאים נוספים שרלוונטיים לקהל זה", סיכמה קרן טאירי. "חשוב לנו גם להתאים את השירות שיהיה זמין, איכותי ונגיש בכל ערוצי השירות של הבנק. שיתוף הפעולה עם קהילת 'סבא סבתא' חשוב לנו ונמשיך אותו גם בעתיד. פגשתי פה היום קהל מדהים, עם מוטיבציה ואמביציה ללמוד, לחדש ולהיפגש".
האירוע נחתם בסרט הצרפתי המצוין "תנו לפרוש בשקט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר