פחד להירדם צילום של הדר וילסון מאנקורי רעננה

"הפחד להירדם": צילום של הדר וילסון מרעננה יוצג בתערוכה מיוחדת

וילסון סיפרה על הצילום שלה: "ניסיתי להעביר בתמונותיי את תחושות התסכול והחרדה הנובעים מהפחד, ולהציג את הניגודים הבולטים בין הרוגע והמתח - בין השינה והערות"

פורסם בתאריך: 27.10.21 08:09

תלמידת אנקורי רעננה, הדר וילסון, תזכה להציג צילום שלה בתערוכת צילומי הנוער של משרד החינוך. מתוך עשרות פרויקטים של תלמידות ותלמידים נבחרו חמישה שיוצגו גם בתערוכת "עדות מקומית", ביניהם הדר וילסון מאנקורי רעננה ומאיה לוי מאנקורי ראשון לציון. השבוע נפתחה תערוכת "בעין צעירה", תערוכת צילומי נוער של בוגרי ובוגרות מגמות צילום סטילס בבתי הספר התיכוניים. מתוך רשימה ארוכה של למעלה מ-50 פרויקטים מכל בתי הספר בארץ, נבחרו חמישה מציגים שפרויקט הצילום שלהם בלט במיוחד הוא ויוצג גם בתערוכת "עדות צעירה" שעתידה להתקיים בהמשך השנה במוזיאון ישראל. מבין חמשת הפרויקטים שנבחרו, אחד הוא הוא של הדר וילסון, תלמידת אנקורי רעננה – "פחד להירדם".

פחד להירדם, צילום של הדר וילסון מאנקורי רעננה

תערוכת בעין צעירה היא במה להצגת שיאי יצירה של תלמידי מגמות צילום בישראל במסגרתה כל תלמיד ותלמידה מצאו דרך חדשה להביע את עצמם ואת השקפת עולמם. מדי שנה תלמידים מכל רחבי הארץ מגלים את העולם סביבם דרך עדשת המצלמה ומפתחים שפה אמנותית הייחודית להם. התערוכה עצמה מתקיימת באופן מקוון בחסות משרד החינוך, המזכירות הפדגוגית, אגף אומנויות והפיקוח על הקולנוע והמדיה במשרד.

הדר וילסון, תלמידת אנקורי רעננה, שהציגה את "פחד להירדם", סיפרה: "עבור אנשים מסוימים השינה מהווה מקלט מקשיי היום יום, עבור אחרים השינה והלילה פותחים דלת לעולם חדש של בעיות. הרעיון המרכזי בפרויקט הוא הפחד מאיבוד שליטה. במצב ערות אנו מודעים לסביבה ויכולים לאתר סכנות מתקרבות, ומנגד במצב שינה אנחנו לא מסוגלים להתגונן מפני האיומים השונים. ניסיתי להעביר בתמונותיי את תחושות התסכול והחרדה הנובעים מהפחד, ולהציג את הניגודים הבולטים בין הרוגע והמתח – בין השינה והערות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר