קניון רננים צילום יחצ

מתנה לסבא ולסבתא: שובר מתוק לפגישה עם הנכד בבית קפה בקניון רננים

לכבוד יום המשפחה מעניקה העירייה לסבים ולסבתות שובר לקינוח בבתי קפה בקניון רננים במתנה, וגם אפשרות להגריל כרטיס לבוקר תרבות

פורסם בתאריך: 10.2.22 14:14

עיריית רעננה, בהובלת מועדון הזהב ובשיתוף עם קניון רננים, מזמינה את הסבים והסבתות ל"נכדייט" – פגישה מתוקה עם הנכדים, ומעניקה שובר לקינוח בבתי קפה במתנה. זאת לרגל יום המשפחה. בנוסף לכך מעניקה העירייה השתתפות בהגרלה בה יוענק לזוכה כרטיס השתתפות ב'בוקר תרבות' של המכללה.

במססרת זו מוזמנים תושבי העיר לצאת לפגישה מתוקה עם נכדיהם בבתי הקפה המשתתפים בפעילות בקניון רננים במהלך חודש פברואר, ולקבל קינוח במתנה. התושבים מוזמנים לקבל את שובר הקינוח ממועדון הזהב, רח' אופסטרלנד 2 רעננה, טל' 09-7610604, בימים א'-ה' בשעות 8:30-13:00, ובימים א' ו-ב' גם בשעות 16:00-18:30.

 

 

לצורך השתתפות בהגרלה מצטלמים יחד עם הנכד/ה, שולחים את התמונה בוואטסאפ למספר 052-3562950 ויכולים לזכות בשובר השתתפות ב'בוקר תרבות' של המכללה. את שובר הקינוח ניתן לממש במהלך חודש פברואר 2022 בקניון רננים בבתי הקפה: גרג, בייגל קפה, אולדיז ובליקר בייקרי, בהתאם לתנאים המופיעים על השובר. מימוש ההטבה מותנה בישיבה במקום ובהצגת השובר בבית העסק. יוענק שובר אחד למשפחה, מספר השוברים מוגבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר