קניון רננים, צלם ליאור אביטן

פאזל תלת מימד, סיפורים ומשחק: ברננים מציעים פעילויות קבועות לילדים

מידי שבוע מזמין קניון רננים לשלל פעילויות המתקיימות בימים שני, שליש ורביעי וללא עלות. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 28.3.22 11:47

סדנת יצירה של פאזל תלת מימד, סיפורים קסומים ופעילויות יצירה, ופעילויות לאימהות ותינוקות: קניון רננים מזמין את הקהל הרחב ליהנות מדי שבוע ממגוון הפעלות ופעילויות לכל המשפחה, ללא עלות.

פסטי פאזל: מדי שבוע, בימי שני תתקיים סדנת יצירה של פאזל בקניון, בו המשתתפים ירכיבו פאזל תלת מימד אותו יוכלו לקחת עימם הביתה. הפעילות תתקיים במתחם יפיפה וצבעוני על רקע שלל משחקים כגון קליעה למטרה ועוד, בו יוכלו הילדים לשחק לצד מבחר פאזלים בקופסא אשר יוצעו למשחק על השטיח או על שולחנות במתחם. כל יום שני, בין השעות 16:30-18:30, מתחם האוכל – FOOD ZONE.

סיפורים מופלאים וסדנאות יצירה: פעילות שעת הסיפור תתקיים בכל שבוע בימי רביעי. במסגרת הפעילות מספרת סיפורים מחופשת תספר בכל שבוע סיפור אחר וזו תלווה בפעילות יצירה אשר תצא מהסיפור. כל יום רביעי, בין השעות 16:45-18:30, מתחם האוכל – FOOD ZONE.

 

בייבי בוקר: קניון רננים מקיים מדי יום שלישי בוקר של אימהות ותינוקות. בשעות 11:15 – 10:30 קטנטנים עד גיל חצי שנה – פעילות התפתחותית המותאמת לתינוקות מגילאי לידה עד 6 חודשים, במהלך המפגשים יקבלו ההורים כלים פרקטיים להתנהלות היומיות עם התינוק. בשעות 11:15-12:00 גילאי חצי שנה עד שלוש – פעילות במפגשים, שירה, ריקוד ומשחק, וסיפורים קצרים עם טעם של עוד. כל יום שלישי, בין השעות 10:00-12:00. יצוין כי הפעילויות ניתנות לשינוי ויתקיימו בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות, מומלץ לעקוב באתר הקניון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר