לינוי לוין, אופנה מקיימת, צילום פרטי
לינוי לוין, אופנה מקיימת, צילום פרטי

יוזמה של לינוי לוין תושבת העיר: פסטיבל אופנה מקיימת בפארק

עם לימודי סטיילינג במילאנו ברזומה, לינוי לוין בחרה בתחום האופנה המקיימת, אחרי שהבינה לדבריה ש"הלב שלה די מתקשה", בתחום האופנה הרגילה. בשישי הקרוב יתקיים בפארק פסטיבל מיוחד שיזמה

פורסם בתאריך: 7.7.22 08:22

אופנה מרעננת: בשנים האחרונות אנו עדים לכך שבתי עסק רבים בתחום האופנה והעיצוב ששמים במוקד תשומת הלב את תחום האקולוגיה. בין אם מדובר בריהוט הבנוי מחפצים ישנים, בגדי וינטג' או בגדים המכילים סיבי פלסטיק ממוחזר, יותר ויותר אנשים מבינים שלכיוון הזה נושבת הרוח.

ביום שישי הקרוב, ה-8.7, יתקיים בפארק רעננה פסטיבל FINESTA: הפסטיבל לאופנה מקיימת. הפסטיבל, שיתקיים זו הפעם השנייה בעיר, כולל בתוכו דוכני חנויות וינטג' ויד שנייה לצד שלל פעילויות לכל המשפחה, בדגש על הקשר שבין אופנה לקיימות. מאחורי הפסטיבל עומדת הרעננית לינוי לוין בת ה-27, בעלת סטודיו Fine  למיחזור.

יריד אופנה מקיימת, צילום לינוי לוין

יריד אופנה מקיימת, צילום לינוי לוין

"הפסטיבל הוא חוויה נעימה ודריכה קלה, ככניסה לעולם האופנה המקיימת, שלעיתים נראה מאוד מיושן ולא מושך", אומרת לינוי, יוזמת האירוע. היא מגיע בכלל מרקע של לימודי עיצוב גרפי. לאחר שהתנסתה בתחום מבחינה לימודית ותעסוקתית, הבינה שזה לא בשבילה וחישבה מסלול מחדש. היא התאהבה בתחום האופנה ולקחה את הידע שלה צעד אחד קדימה כשנסעה ללמוד סטיילינג ותדמית חזותית במוסד האיטלקי הידוע "מרנגוני" שבמילאנו. כשחזרה לארץ, החלה להתנסות בעבודות מיצוב עם חנויות אופנה 'מהירה' אבל לדבריה הבינה ש "הלב שלה די מתקשה", ושהיא מעדיפה לעסוק בתחום מיצוב האופנה בצורה מעט שונה, היא פתחה את הסטודיו שלה למיצוב מסחרי בחנויות מקיימות.

"כבר כמעט שנה שאני מתמחה בחנויות מקיימות בלבד וכחלק מהרצון להעלות את המודעות בעניין האקולוגי באזור השרון החלטתי להפיק וליזום פסטיבלי ואירועי אופנה מקיימת באזור", אומרת לוין. היא מסבירה שמטרת הפסטיבל היא הנגשה של עולם האופנה המקיימת באזור השרון ובפרט ברעננה.

 

 

באשר לאופנה מקיימת, מדובר בגישה בעולם האופנה שחורטת על דגלה שמירה על האיזון האקולוגי ומניעת פגיעה בטבע ומשאביו. לינוי: "אופנה מקיימת מונעת מאיתנו לצרוך יותר ממה שאנחנו באמת צריכות או רוצות. מדובר באופנה איטית (בניגוד לאופנה של הרשתות הגדולות שמייצרות בכמויות), שמעודדת אותנו הצרכנים ללכת לפעמים נגד הטרנדים. בנוסף, הבחירה באופנה איטית, בין אם בחנויות וינטג', יד שניה או מהארון של בני המשפחה הוותיקים יותר, מבטיחה פריטים עם סיפורים מאחוריהם – הפריטים בודדים, בעלי היסטוריה ולרוב איכותיים יותר", היא מציינת.

האירוע יתקיים ביום שישי ה-8.7, בין השעות 10:00-16:00, בפארק רעננה. הכניסה חינם למעט השתתפות בסדנאות ובהרצאות שבמקום, שיהיו בעלות סמלית ובהרשמה מראש.
בשעה 11:00 יתקיים שיעור זומבה ללא עלות לכל המשפחה
היכנסו כאן להרשמה לסדנת יוגה בשעה 11:30.
היכנסו כאן להרשמה להרצאה של מיטל פלג על אופנה, אקלים וחברה בשעה 13:00.
ניתן לרכוש כרטיס משולב בהנחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר