אופק לוי, זמר, צילום שי שלום
אופק לוי, זמר, צילום שי שלום

ריאליטי זה לא הכל | לאופק לוי יש סינגל בגיל 26. המודל: ההצלחה של עדן חסון

מגיל 13 אופק לוי מפלרטט עם עולם המוסיקה ואחרי לא מעט מפחי נפש בתוכניות ריאליטי הוא הוציא באחרונה סינגל ראשון. השאיפה: שזמר מוכר ישיר שיר שלו. המודל: ההצלחה של עדן חסון. לינק לסינגל בכתבה

פורסם בתאריך: 22.7.22 08:32

האופק ורוד. אופק לוי (26) מצור יצחק הוציא סינגל חדש – "השקרים שלך", וצבר כבר מעל 18 אלף צפיות בתוך חודש. לוי, שמפלרטט עם עולם המוסיקה עוד מגיל 13, ניסה את מזלו בין היתר בתוכניות ריאליטי מוסיקליות, כגון אקס פקטור, דה ווייס ועוד, אך כשל בשלב המוקדם של האודישנים. על אף גילו הצעיר, הוא מאמין כי בזכות התמדה ועבודה קשה, הוא מפלס דרכו להצלחה. את השקרים שלך כתב עוד ב-2019, אולם רק לאחרונה בשלו התנאים לפרסומו.

אופק מספר על השיר: "זה על קשר עם בחורה שהכרתי לפני הצבא, לפעמים אתה אוהב משהו או מישהו ומתברר שזה לא מתאים. זה היה קשר משמעותי של מעל שנה ולא התחבר. רק שנתיים לאחר הקשר כתבתי את השיר. הסינגל הזה פתח לי דלתות, הושמעתי ברדיו הבינתחומי, קול נס ציונה ועוד".

הוא מסביר מדוע התעכב השיר שלוש שנים עד השמעתו: "הייתי עסוק בעיקר בין עבודות, לחסוך כסף ולצבור הבנה איך לשווק אותו נכון, והוא עבר הרבה שינויים עד התוצר הסופי. בנוסף, בחורה שעובדת עם אמא שלי, שהיא רכזת תרבות של קיבוץ רמת הכובש באזור השרון, סידרה לי אפשרות להופיע בקיבוצים בסביבה".

לוי, עובד במקביל לשירה כאינטגרטור בחברת הייטק שעוסקת בדפוס בהוד השרון ומבין שכרגע, לפחות, הוא חייב לשלב בין העולמות: "השילוב בין עבודה למוסיקה מאתגר, אבל אני חייב לשמור על מקום העבודה כדי שיהיה לי כסף להשקיע במוסיקה. אין לי אופציה לוותר כרגע על העבודה".
כיום, עובד אופק עם המפיקים תומר הורנונג ודורון אלימלך. האחרון עבד גם עם אייל גולן, דודו אהרון, רגב הוד, פאר טסי, עומר אדם.

איך היית מגדיר את המוסיקה שלך?
"אני עושה ים תיכוני עם רוק, ובשיר "השקרים שלך" זה שילוב של ים תיכוני עם נגיעות של פופ ואתני, שזה יותר מאפיין את המוסיקה שלי".

הזמר הצעיר נזכר כיצד המורה שלו לספרות בתיכון עמי אסף בבית ברל, דקר לבנת, האמין בו." היה לי מורה לספרות, שהיה גם זמר רוק, בשם דקר לבנת, שהיה נוהג לקחת זמרים מתחילים שיופיעו איתו, והופענו יחד בבר פאפאיתו וקפה ביאליק בתל אביב. אז קיבלתי את התיאבון לעשות משהו רציני עם המוסיקה שלי. נשארנו חברים עד היום למרות פער הגילים בינינו, הוא בן 40".

עדיין חושב לעשות תוכניות ריאליטי מוסיקליות בטלוויזיה?
"אין ספק שזו נקודה שמציקה לי כבר כמה שנים. עוד בתקופת הצבא הלכתי לאודישנים של אייל גולן קורא לכם, כוכב נולד, אקס פקטור ודה ווייס. הייתי עובר שני שלבים של אודישנים ומגיע לשלישי, שם תמיד נפלתי. ראיתי למשל שצוחקים על בחור שמזייף או סתם היו חבר'ה שהופיעו עם תחפושת, הבנתי שזה מספיק לי, נכוויתי".

 

חושש מחזרת הקורונה?
"אני אופטימי ומסתכל על חצי הכוס המלאה. תמיד יש את האפשרות להופיע בסלונים ומרפסות של אנשים, הופעות ברדיו אפשר, היום הכל באינטרנט ויש גם הופעות ברחוב. עדיין אני מקווה שנסיים עם הסאגה הזו".

מה החלום הגדול?
"לשמוע את אחד הזמרים שאני אוהב שר שיר שלי. בנוסף, הייתי בהופעה של עדן חסון, שעד לפני שנים הופיע מול 300 איש וקרע את התחת ועכשיו מופיע מול 27 אלף איש. שלוש שנים יכולים לשנות חיים של בן אדם. אני שואף לעמוד במעמד כזה. מבחינתי זה כמו להיות רופא, אתה משקיע ולומד לבסוף נותן מעצמך, משמח אנשים ומקבל גם חזרה".

לצפייה ב-"השקרים שלך" היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר