דנה ברגר, צילום אלדד רפאלי, באדיבות דוברות עיריית רעננה
דנה ברגר, צילום אלדד רפאלי, באדיבות דוברות עיריית רעננה

תיהנו: אלו האירועים המרכזיים של חודש האישה ברעננה

דנה ברגר, נועה מנהיים, סדנת ניה, סדנת מיתוג עצמי ועוד: חודש האישה יצוין ברעננה במהלך מרץ באירועים שונים

פורסם בתאריך: 28.2.23 08:21

חודש האישה יצוין במהלך חודש מרץ ברעננה באירועים ופעילויות, הרצאות, סדנאות ועוד. את האירועים תפתח הופעתה של דנה ברגר ביום חמישי הקרוב (ה-2.3) בבית יד לבנים. ברגר תשתף בחוויות מאחורי הקלעים ותשיר ממיטב שיריה.

בין הפעילויות האחרות שמוצעות במהלך החודש אפשר לציין את סדנת ניה, מפגש נשי מיוחד, שיתקיים במרכז בקהילתי שפינוזה ב-10.3 בין השעות 9:00 – 12:30. באותו יום ובאותן שעות אפשר יהיה גם לבחור ליהנות במקום זאת מלא רק אסתר – סדנת מיתוג עצמי וחיבורים לנשים במרכז קהילתי נווה זמר.

ב-14.3 ב-19:30 יתקיים מפגש עם העורכת והסופרת נועה מנהיים בנושא גירל פאואר, ביד לבנים. ב-15.3 ב-19:15 תתקיים סדנת ומפגשי נשים, בנות ואמהות (מיועד לבנות גיל 13 ומעלה) וב-20:45 תתקיים סדנה נוספת לנשים בוגרות. שתי הסדנאות במרכז קהילתי בן צבי.

 

ב-16.3 ב-19:30 יתקיים ערב לצחוק ולנוע במרכז קהילתי קשת. ב-30.3 ב-18:00 תתקיים שיחה על הבמה עם ד"ר מאיה רוזמן, מומחית לתזונה ודיאטה.

ראש העירייה, חיים ברוידא: "חודש האישה הבינלאומי הוא הזדמנות לכולנו להצדיע לקהל הנשים בעיר, בארץ ובעולם כולו, להוקיר את פועלן ותרומתן לעיצוב פני החברה האנושית, בכל המגזרים ובכל תחומי העשייה".

רבים מהאירועים הם בתשלום וחלקם בחינם, אבל בכל מקרה נדרשת הרשמה מראש. לפרטים נוספים ולרשימה המלאה של אירועי חודש האישה, ניתן להיכנס לאתר קול טיקט tickets.raanana.muni.il או בטלפון 8864*.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר