גינת הפעמונים, צילום פרטי
גינת הפעמונים, צילום פרטי

בשישי בגינת הפעמונים: תערוכה מיוחדת של אמנים הפעילים בגינה

בין עצי בוסתן נדירים, ערוגות ופינות חמד קסומות בגינה הקהילתית, יוצבו עבודותיהם של פעילות ופעילי הגינה שכולם אומנים בזכות עצמם

פורסם בתאריך: 23.3.23 11:31

הגינה הקהילתית הפעמונים בשכונת הפרחים בעיר קיימת כבר מ-2016, אבל מחר (יום שישי) היא תיתן במה לאירוע מיוחד. ביום שישי בשעות הבוקר תארח הגינה תערוכת Art&craft ייחודית ראשונה מסוגה.

זו הפעם הראשונה שאומני השכונה ממגוון תחומי אומנות יציגו את עבודותיהם במקום לא שגרתי. בין עצי בוסתן נדירים, ערוגות ופינות חמד קסומות בגינה הקהילתית, יוצבו עבודותיהם של פעילות ופעילי הגינה שכולם אומנים בזכות עצמם.

עליזה צוריאל אוצרת התערוכה וחברת גינת הפעמונים מיום הקמתה, ועופרה יצחקי חברת קהילת גינת הפעמונים צילום פרטי

עליזה צוריאל אוצרת התערוכה וחברת גינת הפעמונים מיום הקמתה, ועופרה יצחקי חברת קהילת גינת הפעמונים צילום פרטי

הגינה שהוקמה במרץ 2016 משתרעת על 3.5 דונם ויש בה כיום קרוב ל-300 עצים בבוסתן בנוסף לחלקות ירק. היא הפכה למקום מעורר השראה המשלב חקלאות עירונית אורגנית מקיימת וקהילה מאוחדת עם כ-100 פעילות ופעילים ואלפי מבקרים בשנה מכל הארץ.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


התערוכה היא הגשמת חלום של פעילות הגינה שיחד הצליחו לרכז ביום אחד 12 אומנים ואומניות, רובם מפעילי הגינה, שיציגו מגוון רחב של עבודות בציור, צילום, עיסת נייר, סריגה ועוד. חברי הגינה הקהילתית מגדלים עצים ושתילים למכירה וגם הם יוצעו לקהל הרחב באותו יום. בנוסף, חברי הקהילה יציעו למבקרים גם משקאות ונשנושים למען האווירה הטובה והשמחה באירוע.

אילן זיונץ, רכז הגינה בהתנדבות: "אחת הפעילות שלנו חשבה שזה יהיה נכון לשלב בין הגינה לבין האמנים, וכך נולדה התערוכה. אנחנו מקווים שזה רק תחילתו של זרע ובסוף התהליך יתחילו ליצור יצירות שנובעות מתוך הגינה ומקשטות את הגינה. אנחנו נהנים להזמין את השכונה אלינו, להכיר את הגינה. אנחנו מבינים שלא כולם מתעניינים בגינון וגם לא כולם יכולים לעסוק בכך מבחינה פיזית, אבל דרך האירוע הזה הם יראו שיש לגינה הזו עוד היבטים יכול להיות שהם ימצאו לנכון להצטרף אלינו ולעסוק לאו דווקא בגינון וגם אולי יהיו כאלה שירצו להצטרף גם לגינון. אנחנו מאוד מתרגשים לקראת האירוע".

הפעילות מחר (שישי) תתקיים בגינה הממוקמת ברחוב המיתר 27 בעיר ושעות הפעילות הן 10:00 – 15:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר