גן שעשועים. צילום זאב שטרן לגן המצולם אין קשר לכתבה
גן שעשועים. צילום זאב שטרן לגן המצולם אין קשר לכתבה

בעקבות פניות הורים וצומת השרון: הגן ישאר כפי שהיה

הורים לילדים שלומדים בגן סיגלית קיבלו הודעה כי הגן לא ימשיך במתכונתו הנוכחית. בעקבות פניות ההורים ופניית צומת השרון העירייה הודיעה כי ההחלטה תשונה

פורסם בתאריך: 16.1.18 13:12

בעקבות פניות של הורים ופנייה של צומת השרון הוחלט כי גן סיגלית באשכול הגנים ברחוב בר אילן ישאר במתכונתו הנוכחית. הורים לילדים הלומדים בגן גילו אתמול (ב') שהגן, שעתיד היה לתפקד בשנה הבאה כגן חובה, יהפוך בעצם לגן טרום חובה. ההורים שהיו מאוד נסערים מהידיעה, בעיקר בגלל שמחר נפתחת ההרשמה לגני הילדים והיא תימשך שלושה שבועות, ניסו לפנות לגורמים בעירייה אך לטענתם הם נתקלו בהתעלמות מוחלטת. עוד הם טענו כי ההחלטה של העירייה נעשתה בניגוד למה שהובטח להם והיא תגרום לכך ש-31 ילדים שלומדים יחד יפוזרו בין גני העירייה השונים בעיר במקום להמשיך יחד עוד שנה.

לפני שקיבלה שיחה ממחלקת גני הילדים בעיריית רעננה בה נאמר לה כי ההחלטה תשונה, אמרה הבוקר, שימרית ביטון שלום, נציגת ועד ההורים בגן: "לפני כשנתיים רשמנו את הילדים לגן סיגלית כאשר נאמר לנו שזה גן צומח, שזה אומר טרום טרום חובה, טרום חובה וחובה. בזמנו רוב ההורים ניסו לברר עם מקורות שונים לגבי הגננת ולגבי הגן ואמרו להם שזו גננת מעולה שעושה הכנה לכיתה א' וזה אכן כך. כל ההורים התלהבו ורשמנו את הילדים לגן. מחר נפתחת ההרשמה לגנים ואחת האימהות שאלה את הגננת אם יש צורך להירשם. היא אמרה שהיא קיבלה הודעה שהחליטו להפוך את הגן הזה לטרום חובה. זו החלטה הזויה שלא ברור מה עומד מאחוריה. כל הבוקר אנחנו בטלפונים, שלחנו הודעות לראש מחלקת חינוך והיא לא חזרה לאף אחד וגם לא לנציגות הוועד. פנינו במיילים גם לראש העירייה ולמנכ"לית העירייה ולא קיבלנו תגובות. אנחנו נילחם בכל הכוח על ההחלטה הזאת. הם מושכים אותנו באף כי מחר ההרשמה נפתחת והם משאירים אותנו עם הגב לקיר. אנחנו מתכננים להגיע עם הילדים לעירייה כדי להפגין ולעשות כל מה שאפשר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר