בית ספר תל"י. צילום: עזרא לוי
בית ספר תל"י. צילום: עזרא לוי

ההרשמה החלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על הרישום לגני הילדים ובתי הספר

השנה תלווה את הרישום מערכת דיגיטלית לשיחות אוטומטיות שנועדה לספק תשובות ובכך לאפשר לתושבים לקבל את המידע ללא צורך בפנייה לאגפי העירייה

פורסם בתאריך: 17.1.18 12:31

הבוקר (ד')  פתח מנהל החינוך בעירייה את הרישום לגני הילדים ולכיתות א' במערכת החינוך העירונית. הרישום יסתיים בעוד כשלושה שבועות ביום שלישי ה-6.2 והוא יתבצע דרך אתר האינטרנט העירוני. הודעות בנושא הועברו להורים באמצעות המייל וה- SMS. בנוסף, פרסם מנהל החינוך באתר ובפייסבוק העירוני סרטון הסברה והנחיות לרישום לגני הילדים, על מנת לספק לציבור את מירב המידע בצורה ידידותית, נוחה ונגישה. לנוחות ההורים והעולים החדשים בפרט תורגמו ההנחיות  לרישום גם לשפות האנגלית והצרפתית.

השנה תלווה את הרישום' "מערכת צ'אט בוט" מערכת דיגיטלית לשיחות אוטומטיות עם הקהל הרחב. המערכת נועדה לספק מתן תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות ובכך לאפשר לתושבים לקבל את המידע במהירות ובנוחות, ללא צורך לפנות למוקד העירוני ולאגפי העירייה.

לקראת הרישום, עודכן האתר העירוני עם המידע הנדרש להורים בנושא, לרבות אזורי הרישום, מסגרות הלימוד בכפוף לתאריכי הלידה, בעלי התפקידים בתחום החינוך ופרטי הקשר שלהם, מידע על נגישות ועוד. רישום מאוחר לגני הילדים יתאפשר על בסיס מקום פנוי. בבתי הספר היסודיים, במקביל לפתיחת הרישום לכיתה א', ניתן יהיה להגיש בקשות העברה, באמצעות יישום באתר האינטרנט העירוני.

במקביל להרשמה יתקיים ביום רביעי הבא (24.1) מפגש חשיפה והיכרות עם המודל החינוכי בגני הילדים ועם הצוות המקצועי העירוני, בשילוב הרצאה בנושא גמילה מחיתולים.

 

 

 

 

נורית דנינו, ראש מינהל החינוך בעירייה: "אנו מברכים את אלפי ילדי העיר על הצטרפותם למערכת החינוך העירונית ונרגשים לקראת כניסתם לגני הילדים ולבתי הספר. הצוות המקצועי שלנו ימשיך גם השנה לפעול ולהשקיע את מירב המאמצים  על מנת להעניק לילדינו מסגרת חינוכית, ערכית ואיכותית, תוך שיח פתוח ודיאלוג מתמיד אתכם ההורים, לחוויית למידה מיטבית ומעצימה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר