הפאנל בין חברי הארגון לבני הנוער
הפאנל בין חברי הארגון לבני הנוער

בני נוער מרעננה מחפשים את המפתח לחיים טובים יותר

חברי תוכנית "השגרירים הצעירים" ברעננה, קיימו מפגש שיח עם פעילי ארגון יוצאי מרכז אירופה בו הם למדו על מהות החיים

פורסם בתאריך: 30.1.18 17:58

כעשרים בני נוער מרעננה, חברי תוכנית "שגרירים צעירים", נטלו חלק השבוע במפגש ייחודי עם חברי ארגון יוצאי מרכז אירופה, שהתקיים בתיכון מטרווסט בעיר,  ביוזמה משותפת של עיריית רעננה,  ארגון יוצאי מרכז אירופה ופורום דב לאוטמן למדיניות החינוך.

ה"שגרירים הצעירים", בגילאי 15-18 הפעילים בקידום ההסברה הישראלית, יצרו במהלך המפגש קשר חם עם חברי הארגון, שמילאו בעברם תפקידים משמעותיים בבניין המדינה,  האזינו לסיפוריהם וקיימו עימם פאנל בו ניסחו אמירה משותפת בנוגע לחיים משותפים במדינת ישראל וקידום הרב תרבותיות בחברה הישראלית.

בין היתר בלט במהלך המפגש סיפורה של תרצי הלבני, חברת ארגון יוצאי מרכז אירופה, אודות  גבורתו של בעלה סא"ל אמנון, מראשוני הטייסים של חיל האוויר, שהשתתף  ב"מבצע יונתן" בשנת 1973, כקברניט מטוס החילוץ שחילץ את החטופים והביאם ארצה, וכטייס קרב במלחמות ישראל. המפגש, שהתקיים כחלק מתכנית  "שגרירים צעירים" בעיר, הפועלת בהובלת המחלקה לנוער וצעירים, מדור מנהיגות נוער בעיריית רעננה, תרם להעשרת בני הנוער שהתרגשו מהשיח המשותף עם יוצאי אירופה והבטיחו כי ימשיכו להנחילו הלאה לקהלים השונים עימם  נפגשים במסגרת פעילותם בתכנית.

 

 

 

 

דוד בועז, יו"ר נשיאות ארגון יוצאי מרכז אירופה:  "השנה ימלאו לישראל 70 שנה ואין בעיניי דרך טובה יותר ממפגשים בין דוריים לציין המעמד ולחלוק יחד את תובנות העבר, מורשת דור המייסדים עם דור העתיד המקבל הכשרה כשגרירים של מדינת ישראל, תוך קידום ערכים דמוקרטיים של רב תרבותיות והחיים המשותפים בחברה הישראלית. זהו בעיני המפתח לחיים טובים יותר עבור כל חלקי החברה הישראלית: שיח של כבוד, הידברות, תוך למידה מהעבר והסתכלות קדימה לעתיד, הן במישור הפנים מדיני והן במישור הבינלאומי"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר