לירון וצוות הצופים רעננה
לירון וצוות הצופים רעננה

לכבוד ט"ו בשבט: חניכי הצופים מבקשים תרומות לחבילות לחיילים בודדים

חניכי הצוות יזמו פרויקט מיוחד יחד עם תלמידי בית הספר אגם בו הם אורזים חבילות לחיילים בודדים לכבוד החג

פורסם בתאריך: 29.1.18 18:07

לירון קליינמן, תלמידת כיתה יב' בתיכון מטרו ווסט, התגייסה יחד עם חברותיה בצוות הדר של הצופים לטובת מיזם התנדבותי- אריזת חבילות לחיילים בודדים לכבוד ט"ו בשבט, ביחד עם חניכי בית ספר אגם(חניכים בעלי צרכים מיוחדים).

"אנחנו, שלושה רש"גדיות (אחראיות גדוד) בשבט הדר, וביחד עם איתמר מאורי, המרכז שלנו והצוותים בצופים, יזמנו פעילות ייחודית, לארוז חבילות לט"ו בשבט לחיילים בודדים", מספרת קליינמן, "אנחנו עושות את זה במסגרת של שלושה צוותים, הצוות שלי והצוותים של חואנה שנק ורוני דרומטן, כשבכל צוות יש 4-5 חברים. החלטנו ליזום פעילות ייחודית, אריזת החבילות, ביחד עם חניכי בית ספר אגם, בית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים שמגיעים אלינו מדי יום שלישי לתנועה, ואנחנו מעבירים להם שם פעולות בכל מיני נושאים ותחומים, מתוך מטרה לשלב אותם בחברה, נוער עם נוער".

 

קליינמן מספרת שבכדי למלא את החבילות הם זקוקים לציוד אותו הם מבקשים מתושבי העיר לתרום להם. "אנחנו מבקשים מאנשים לתרום מאכלים, ציוד, פירות יבשים, שוקולדים,בקבוקי תירוש, ממתקים וכל דבר שמתאים לט"ו בשבט. את כל מה שנאסוף עד מחר בשעה 15:30, נארוז ביחד עם החניכים מבית ספר אגם ואת החבילות נעביר לבית בנג'י בעיר. כל מי שרוצה לתרום מוצרים ופירות יבשים, יכול להגיע אלינו לסניף ברחוב שפינוזה 29 ברעננה, סניף הצופים, שבט הדר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר