נבחרת הרובוטיקה. צילום: גלעד בר ידין
נבחרת הרובוטיקה. צילום: גלעד בר ידין

קבוצת הרובוטיקה של תיכון אביב זכתה במקום הראשון באליפות הארץ

הנבחרת תיסע לייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בבוסטון. "אנחנו גאים בילדים על התמודדות וההתנהלות שלהם בזמן  התחרויות", אמרה אם לילד בנבחרת

פורסם בתאריך: 3.4.18 19:52

קבוצת הרובוטיקה של תיכון אביב זכתה במקום ראשון באליפות המדינה ותיסע לייצג את ישראל באליפות העולם שתתקיים ב-20 לחודש, בבוסטון ארה"ב. לאורך השנה, זכתה הנבחרת במקום הראשון בתשע תחרויות ובנוסף, במהלך השנה זכתה הנבחרת פעמיים בפרס העיצוב התעשייתי על הרובוט שפיתחה.

ליאת גניזדה, אימא של אורן, מתחרה בקבוצת הרובוטיקה: "אנחנו גאים בילדים על התמודדות וההתנהלות שלהם בזמן  התחרויות. עבודת הצוות המגובשת שלהם, היכולת לפתור בעיות מלחיצות בזמן אמת, החשיבה ואסטרטגיית המשחק. כמו כן אנחנו גאים בעזרה של הנבחרת לקבוצות האחרות למרות שאחר כך הם נאלצו לפגוש אותם במשחקים מולם"

חבר המועצה, אביחי ארביב, המקדם את לימודי הטכנולוגיה והרובוטיקה בעיר ומלווה את הקבוצה: "כולנו גאים בהישג המדהים של הקבוצה ומודים לכל המתנדבים, המנטורים, המורים, רכז המגמה אורי כהן, מנהלת תיכון אביב ומינהל החינוך ברעננה, על ההשקעה, העזרה והתמיכה שסללה את הדרך להצלחה. לשמחתי בעקבות רצף הניצחונות יתרונות הלימוד במגמה נחשפו ואיתם הביקוש לרישום למגמה. מזכיר שההרשמה פתוחה לכל ילדי רעננה שמעוניינים להצטרף מבית הספר היסודי ועד התיכון. מאחל בהצלחה לקבוצת ביוסטון ואני בטוח שייצגו אותנו בכבוד"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר