בית ספר יחדיו. צילום:ניר קידר.
בית ספר יחדיו. צילום:ניר קידר.

ה"מורים" החדשים: חניכי מחנות העולים העבירו שיעור בבית הספר יחדיו

מדריכי תנועת הנוער העבירו שיעור לתלמידי ד' - ו', לכבוד יום הרצל שחל בי' באייר. התלמידים למדו על חזונו של הרצל ודברו על האחריות שיש לכל אחד על חברו ועל כלל הכיתה

פורסם בתאריך: 7.5.18 19:07

השבוע הגיעו מדריכי תנועת הנוער המחנות העולים לבית הספר יחדיו להעביר שיעורי חברה, לתלמידי ד' – ו', על ציונות, לכבוד יום הרצל שחל בי' באייר. במהלך השיעור התלמידים למדו על חזונו של הרצל ודברו על האחריות שיש לכל אחד על חברו ועל כלל הכיתה.

קרן סטלמך-זהר, מנהלת בית הספר: "החינוך לערכים ולכישורי חיים מהווה תשתית לבניית חברה ראויה וטובה יותר. התלמידים נחשפים לאישים פורצי דרך בתרבות היהודית-ישראלית, להיסטוריה של העם היהודי ובוחנים דרכם את אמות המידה על פיהם הם מתנהלים ועל פיהם ראוי להתנהל. בהדרכת מדריכי המחנות העולים התלמידים לומדים ממורים הקרובים לגילם, המדברים בשפתם ובאמצעות פעילויות חווייתיות ושיח פתוח הם מצליחים לגעת בהיסטוריה ובערכים.

ההיכרות של תלמידי יחדיו עם מדריכי המחנות העולים נמשכת לאורך כל השנה. המדריכים שותפים לתהליכי הוראה-למידה בבית הספר. למדריכי המחנות העולים קשר רציף עם הרכז החברתי של בית הספר, ויחד מתכננים הפעלות ושיעורים שיש בהם הנאה לצד למידה.

בנימין דורוז'קוב, רכז המחנות העולים ברעננה: "מאוד חשובה לנו הפעילות בבית הספר, אנחנו עובדים בבית הספר פעמיים בשבוע, מעבירים שיעורי חברה והפסקות פעילות מעולם התוכן של תנועת הנוער שלנו. המשולש "הורים-בית הספר-תנועה" הוא משולש חינוכי שעוטף את החניך ואנחנו רוצים להיות שותפים בכל אחד מהקצוות האלה ולהשפיע עליהם".

תנועת "המחנות העולים" היא התנועה הציונית הכי ותיקה בעיר ופועלת ברעננה כבר 87 שנים. בפעילות התנועה לוקחים חלק מאות ילדים ונערים בעיר ומשתתפים בטיולים, סמינרים ופעילויות בסניפי התנועה בקרית שרת וברחוב קלאוזנר (ליד בית הספר זיו).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר