רונית וינטראוב. צילום: תומר נויברג
רונית וינטראוב. צילום: תומר נויברג

וינטראוב: "חייבים לשים סוף לחאפריות שמסכנת את חיי ילדינו"

רשת פעוטונים עירונית בפיקוח, חוגים חינם, שיעורי עזר לתלמידים: המועמדת לראשות העיר רונית וינטראוב מציגה את התכנית שלה לרפורמת החינוך ברעננה

פורסם בתאריך: 17.6.18 12:08

המועמדת לראשות העיר ויו"ר סיעת מרצ רעננה החופשית, פרסמה היום (17.6) תוכנית רחבה בתחום החינוך. על פי התוכנית, וינטראוב מתכוונת להקים רשת פעוטונים עירונית חדשה ומפוקחת לבני שלושה חודשים – שלוש שנים, ליזום טיפול רגשי חינם בבתי הספר היסודיים, להציע חוג אחד חינם לכל ילד, להרחיב את היקף שיעורי העזר לתלמידים, לדאוג ל- 100% ספרי לימוד בהשאלה במערכת החינוך ובכך לחסוך אלפי שקלים בשנה להורים.

"במסגרת תוכנית העבודה הכוללת שנציג בתקופה הקרובה, אנו מודיעים היום כי בכוונתנו להקים לראשונה מערך עירוני של פעוטונים
ובכך לספק פתרונות לתינוקות ולהורים השבים מחופשת הלידה", אומרת היום וינטראוב, "לראשונה ברעננה אני מבקשת לקחת אחריות על הילדים מגיל לידה וכך אעשה עם היבחרי. אנו מציעים תפנית דרמטית בהתמודדות של משפחות צעירות, רווחתן והיכולת שלהן לתמרן בין גידול ילדים תובעני וקריירה, התמודדות שוחקת שכיום כל משפחה ברעננה נושאת על גבה לבדה.  כהורים וכנציגי הציבור אנחנו חייבים למצוא את כל הדרכים בכדי לשמור על ילדינו. תמו הימים שנציגי ציבור טומנים ראשיהם בחול ואומרים שבנושא הגיל הרך והפעוטונים אין אחראים מלבד ההורים והמגזר הפרטי. חייבים לקחת אחריות, להפוך כל אבן ולחשוב בצורה היצירתית ביותר על מנת לאתר תקציבים לנושא, בכדי שנושא זה יהיה תחת פיקוח. הגילויים והפרשות האחרונות בנושא הפעוטונים והגנים הם בגדר קוו פרשת המים. חייבים לשים סוף לחאפריות שמסכנת את חיי ילידנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר