מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.
מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.

לראשונה בשרון: מגמת עיצוב שיער תיפתח בתיכון מטרו-ווסט

המגמה, פרי יוזמתו של מנהל התיכון, אמנון בר נתן, תשלב בין עיוני למעשי ותתפקד כמספרה חברתית בה התלמידים ירכשו ניסיון ויספרו בחינם אוכלוסיה מבוגרת וחיילים

פורסם בתאריך: 2.8.18 14:38

בחודש אוקטובר הקרוב תיפתח לראשונה באזור הראשון מגמת עיצוב שיער בתיכון מטרו ווסט. המגמה הכנולוגית תשלב בין עיוני למעשי ותתפקד כמספרה חברתית בה התלמידים ירכשו ניסיון

המגמה היא פרי יוזמתו של מנהל תיכון מטרו ווסט, אמנון בר נתן: "השנה המגמה תפעל לראשונה והיא תכלול עיצוב שיער וטיפוח חן. זו מגמה שיש בה 5-10 יחידות לימוד, מגמה טכנולוגית שמאושרת ע"י משרד החינוך לכל דבר. היא כוללת חלק עיוני, שלומדים בו כימיה למשל לצורך צביעת השיער, וחלק מעשי כמובן בו התלמידים יעצבו, יספרו וירכשו ניסיון מעשי".

אמנון בר נתן מנהל מטרו ווסט. צילום פרטי

אמנון בר נתן

למי המגמה מיועדת?

"המגמה מיועדת לתלמידים שאוהבים את התחום, ורוצים להביע את המקום היצירתי הזה של עיצוב שיער ועדיין ללמוד בבית ספר ממלכתי. ז"א גם ליהנות מהתועלת של ללמוד בבית ספר ממלכתי עם רמה גבוהה ואוכלוסייה מגוונת, וגם ללמוד עיצוב שיער. אפשר לשלב את המגמה עם כל מגמה אחרת".

במגמה החדשה נבנתה גם מספרה מקצועית שמאבוזרת במראות וכסאות עבודה. "הרעיון שהמספרה הזאת תהיה גם מספרה קהילתית שבה התלמידים, יספרו קהל לקוחות, בשני דגשים – אוכלוסייה מבוגרת, ותיקה בחינם וחיילים צה"ל וחיילות צה"ל בחינם", אומר בר נתן, "כלומר תיהיה לה תודעה חברתית מודגשת. שפעם בשלושה חודשים גם תהיה התרמת שיער בצורה מסודרת לחולי סרטן.  על המגמה מפקדת מורה שמוכשרת מטעם משרד החינוך ללמד גם את התחום העיוני וגם את המעשי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר