גן איריס. צילום פרטי
גן איריס. צילום פרטי

גן איריס: "אין יום שעובר חלק, כל יום קורה משהו אחר בגן הזה"

הורים לילדים בגן איריס מתלוננים על חצר מוזנחת, ציוד ישן, ומחסור בכוח אדם. "התחזוקה במקום והנראות שלו לא ראויים לגן ב-2018, ראש העירייה לא היה שם את הילדים שלו בגן הזה", אומרים ההורים

פורסם בתאריך: 4.10.18 19:28

לאחר מחאת הורי ילדי הגנים בחוה"מ סוכות, שהתמקדה בחוסר כוח האדם בגני היול"א, הועלו בסוף השבוע האחרון טענות חריפות ברשתות החברתיות שהתמקדו בגן אחד – גן איריס. בעקבות הטענות שוחחנו עם מספר הורים מהגן כדי לקבל את התמונה המלאה. ההורים, לא חסכו בביקורת על מצב התחזוקה של הגן ומחסור כוח האדם.

"מתקשרים אלינו באחת בצהריים ואומרים לנו שיכול להיות שנצטרך לאסוף את הילדים בשתיים למרות שזה גן יול"א", סיפרה אמא לילד בגן. יש מחסור בכוח אדם. הילדים הם בני שלוש, שלוש וחצי. ילדים שעברו ממעטפת של מקום מאוד חם שהוא גן פרטי לגן עירייה. כל פעם יש משהו שקורה בגן הזה. אין יום שעובר חלק ובשקט, וזה נורא קשה. כל פעם משהו קורה. או הפארסה הזאת שהייתה בחוה"מ שהגן לא תפקד כגן יול"א. ברגע שאתה רושם ילד בגן יול"א, אתה משלם פי כמה וכמה כסף בשביל גן יול"א, במיוחד כדי שההורים יוכלו לסיים את עבודתם ולדעת שהילדים נמצאים במקום שדואג להם. אבל אם אומרים לי לבוא לאסוף את הילד שלי כמו בגן עירייה רגיל, אז למה אני משלמת כל כך הרבה כסף? אין לנו סייעת לאחה"צ. כל יום הילד שלי חוזר מהגן ואומר שהוא לא מזהה את הסייעת המחליפה שמגיעה. כל פעם זו מישהי אחרת".

מלבד מחסור בכוח האדם בגן, שמהווה חלק מהמחסור העירוני בגננות וסייעות בגני היול"א בכל רעננה, מתלוננים גם ההורים על המצב התחזוקתי. "חצר הגן היא פשוט מזעזעת, הציוד מאוד מיושן", אומרת אמא אחרת. "פנינו לעירייה, שלחנו תמונות. שלחו צוות של תחזוקה מהעירייה, אבל לא היה שום הבדל. הצמחייה גדלה, קיים דשא סינתטי אבל אתה לא תראה אותו כי הכל מלא בחול. אני מאמינה שראש העיר לא היה שם את הילדים שלו בגן הזה".

אחת האימהות מוסיפה: "גם פנים הגן מוזנח. הגן ישן, המגירות שבורות, הצעצועים ישנים. הבטיחו לנו מהעירייה שידאגו לנו לציוד חדש, אבל אין חדש.  יש ערימות של חול בחצר שהבטיחו לנו שיחליפו ולא עשו זאת. התחזוקה במקום והנראות שלו לא ראויים לגן ב-2018".

מטעם עיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מעמידה את נושא חינוך ילדי העיר בראש סדר העדיפויות העירוני ורואה חשיבות רבה בסביבת לימודים ראויה.  חצר הגן טופלה ואנו בוחנים בימים אלו אפשרות לשדרוג ציוד בתוך הגן ובחצר, לרווחת הילדים. מחלקת גני הילדים בעירייה עומדת בקשר רציף עם צוות הגן וההורים, וממשיכה לפעול במלוא המאמצים למען גיוס כוח אדם איכותי לגני הילדים, ואנו נמשיך לפעול על מנת לשמור על שגרת הפעילות בגן."

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר