הדר גולדין ז"ל
הדר גולדין ז"ל

אחוז הקצינים הגבוה בארץ: בתיכון ברעננה בו למד סגן הדר גולדין ז"ל

ע"פ נתוני דובר צה"ל שהתפרסמו אמש, התיכון בעל מיצוי הקצונה הגבוה ביותר הוא תיכון אמי"ת מדעי, בית הספר בו למד סגן הדר גולדין ז"ל. מנהל בית הספר: "למרות שתלמידינו גם נפלו וגם נפצעו בלחימה, הרצון לתרום ולתת יותר רק במגמת עליה"

פורסם בתאריך: 5.12.18 17:53

דובר צהל פרסם אתמול, יום שלישי, את נתוני הגיוס והשירות בצה"ל בישראל לשנת 2018. הנתונים משקפים את דירוג הישובים והתיכונים בשקלול של אחוז הגיוס לצה"ל בקרב גברים ונשים, מיצוי קצונה, ועוד. על פי הנתונים שפורסמו, תיכון אמי"ת מדעי, בית הספר ברעננה בו למד סגן הדר גולדין ז"ל שנהרג במבצע צוק איתן בשנת 2014, דורג במקום הראשון בארץ במדד המיצוי לקצונה בקרב גברים, מדד אשר בוחן את מספר בוגרי בית הספר שמשרתים בתפקידי קצונה במהלך שירותם הצבאי.

לפי הנתונים שפורסמו, שמתייחסים לילידי 1997 אשר התגייסו מרביתם בשנת 2015, כ-25.8% מבוגרי אמי"ת מדעי משרתים כקצינים בצה"ל, האחוז הגבוה ביותר מבתי הספר שנבדקו. בנוסף, אחוז הגיוס בקרב בוגרי בית הספר עומד על 95%, והוא מדורג במקום השישי בשקלול כל הנתונים שנבדקו.

צוות אמי"ת מדעי כפר בתיה והפורטרט של הדר גולדין ז"לקרדיט: חי ארביב

צוות אמי"ת מדעי כפר בתיה והפורטרט של הדר גולדין ז"ל קרדיט: חי ארביב

"התוצאות הן בזכות צוות מורים מסור ומשמעותי המאמין בחינוך למיצוי היכולות ונתינה למדינה ולחברה", אמר מנהל בית הספר, הרב יוני ברלין, "בוגרים של שני הבתים הקיימים בבית הספר, הבית המדעי ובית חברה ומשפט, פונים לפני הגיוס לשנת לימודים במכינות קדם צבאיות ובישיבות ההסדר, הם מתנדבים ליחידות מיוחדות, ושואפים לקצונה. למרות שתלמידינו גם נפלו וגם נפצעו בלחימה, הרצון לתרום ולתת יותר רק במגמת עליה".

גם ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמי"ת, בירך על ההישג. "כולנו גאים בתלמידי אמי"ת כפר בתיה שלא מוותרים על מיצוי היכולות שלהם ועל מיצוי התרומה למען המדינה, ומתברכים באחוזים גבוהים בגיוס לשירות משמעותי בכלל המוסדות לבנים", אמר אלדר, "כמעט 100% מבוגרות רשת אמי"ת פונות לשירות משמעותי אחרי לימודיהן, במסגרת השירות הלאומי או הצבאי, נתונים יוצאי הדופן, הם אות כבוד למורי אמי"ת על חינוך לנתינה למדינה ולתרומה לחברה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא של קצינים

    גאה להיות אם לשני בוגרי ביה"ס הדתי טכנולוגי אמי"ת רעננה. בחורים ערכיים, לוחמים, קצינים והכי חשוב, אחד מהם היה חברו הטוב של הדר גולדין.
    כולנו פועלים ומחכים להשבתו של הדר הביתה!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר