חטיבת הביניים רימון. צילום ניר קידר
חטיבת הביניים רימון. צילום ניר קידר

רשמית: כיתות ד'-י' ברעננה לא יחזרו ללימודים בראשון הקרוב

העירייה הודיעה רשמית כי תלמידי ד'-י' לא יחזרו ללימודים ביום ראשון הקרוב. זאת לאור התנגדות פורום ה-15, כפי שפורסם כבר אתמול בצומת השרון. במקביל סוכם על מתווה להפעלת הצהרונים בעיר

פורסם בתאריך: 13.5.20 14:43

הלימודים של כיתות ד- י' לא יתחדשו ברעננה ביום ראשון הקרוב, כך הודיעה עיריית רעננה היום, יום רביעי. זאת לאור התנגדות של פורום ה-15 למתווה משרד החינוך שמדבר על לימודים של פעם בשבוע לכיתות ד- ו' ועוד יומיים עד שלושה לכיתות ז- י'. על החלטה פורסם כבר אתמול בצומת השרון.

עיריית רעננה לא מתכוונת לחדש את הלימודים לתלמידי ד'-י' במתווה המצומצם

בהודעת העירייה נכתב: על פי הודעת העירייה "כחלק מחברותה בפורום 15 הרשויות, לא תפעיל עיריית רעננה את מתווה החזרה ללימודים בשכבות כיתות ד' עד י'. במסגרות החינוך בשכבות אלו, תימשך הלמידה מרחוק, שתשלב לצד התכנים הפדגוגיים גם מענה רגשי לצורכי התלמידים" הם כותבים.
לצד זה, הודיעה העירייה שהחל מיום ראשון הקרוב, תיושם בעיר רעננה תכנית "ניצנים" של משרד החינוך, כפתרון צהרונים לגני הילדים, ולכיתות א'-ב' בכפוף לביקוש. בבתי הספר, על מנת שהצהרון ייפתח, צריכים להיות שבעה ילדים לפחות מאותה קפסולת למידה של שעות הבוקר והצהרון יפעל עד השעה 17:00. מאחר ואי אפשר לשלב ילדים מקפסולות שונות, קיים חשש אצל ההורים שלא יהיו במקומות רבים מספיק ילדים להפעלת הצהרון.

בגני הילדים, צפויות לפעול מסגרות הצהרונים במתווה של יום לימודים בין השעות 7:55 לשעה 16:30, שיכלול ארוחת צהריים בשעה 14:15, תוך שמירה על כללי היגיינה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות לתקופת הקורונה. מוועד גני הילדים נמסר: "אנו הורי הגנים שמחים לשמוע כי העירייה ככלל ומחלקת גנים בפרט הקשיבו לצרכי ההורים ובחרו לשנות את המתווה של "ניצנים בקורונה" בו בחרו מלכתחילה והתאימו אותו להורי רעננה, שכן המתווה המקורי שהוצג להורים ונבחר הוביל לגל גדול של ביטולים בצהרונים ויצר מציאות קשה להורים ולילדים. במקביל פנינו לעירייה וביקשנו מהם גם התחייבות לכך שכשתסתיים תקופת אי הוודאות הזאת נחזור למודל היול"א שבו אנו כה גאים, וגורם לערים אחרות להתקנא בנו ואנו בטוחים שנקבל אותו בקרוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר