חוזרים ללימודים צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
חוזרים ללימודים צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תלמידי ד'-י' חוזרים לבתי הספר, הלימודים יסתיימו ב-12:00

נוכח גל החום הקיצוני, אישר ראש העירייה חיים ברוידא לסיים את הלימודים השבוע מוקדם יותר. העירייה תקיים ביקורות בהסעות כדי לוודא שההנחיות נשמרות

פורסם בתאריך: 19.5.20 08:19

תלמידי כיתות ד'- י' ברעננה חזרו היום, יום שלישי, ללימודים. בעקבות גל החום הכבד, הודיע ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, שלמען שמירה על שלומם של התלמידים, יוכלו כלל התלמידים בשכבות ד'-י"ב לסיים את יום הלימודים בשעה 12:00 ולצאת משערי בית הספר גם ללא ליווי הוריהם כבר בשעה זו.
אתמול בחצות, חתם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, בהנחיית שר הבריאות החדש יולי אדלשטיין, על אישור שלא לעטות מסכות בכיתות ובמרחב הציבורי כל עוד לא נוצרת התקהלות. זאת עד לסוף השבוע. ההחלטה התקבלה לאחר שהורים ותלמידים, מחו על החובה לעטות מסכה לאורך כל יום הלימודים וטענו שהחום הקיצוני שרק מתגבר מקשה על הישיבה הממושכת בכיתה. אדלשטיין אמר: "יש לקחת ברצינות את ההגנה מהקורונה. אבל גל החום עשוי להיות מסוכן בפני עצמו. נוכח המלצות הדרג המקצועי, החלטתי להתיר את הסרת המסיכות כאשר אין התקהלות". בצו שהוציא בר סימן טוב נכתב כי, "מתוקף סמכותי לפי סעיף 20(1) לפקודת בריאות העם, 1940, ולפי סעיף 3ה(ה) לצו בריאות העם, אני קובע כי בתקופה שמיום כ"ה באייר תש"ף (19 במאי 2020) ועד ליום כ"ח באייר תש"ף (22 במאי 2020), לא תחול חובת עטיית מסיכה לתלמידים השוהים בבית הספר וכן למי שנמצא בשטח פתוח או במבנה שאינו ממוזג, למעט בעת התקהלות, וזאת עקב עומס חום קיצוני הצפוי בתאריכים אלו".

"המאבק של פורום ה-15 נשא פרי". מי חוזר מתי, כל הפרטים על החזרה ללימודים ברעננה


בנוסף, עם החזרה המלאה לשגרה של מערכת החינוך העירונית, הודיעה העירייה על חזרה הדרגתית לפעילות של מערך ההסעות לתלמידים בעיר. בשלב זה, יחזרו לפעילות שירותי ההסעות לתלמידים ללא תשלום, באמצעות חברת דוברת, החל מהיום, יום שלישי. ההסעות יתקיימו באותה מתכונת השעות ומסלולי הנסיעות שהופעלו טרום משבר הקורונה. בהתאם להנחיות, יידרשו התלמידים להציג טרם העלייה להסעה הצהרת בריאות מודפסת, החתומה על ידי הורי התלמידים, המאשרת כי לתלמידים אין חום או כל תסמין של מחלת הקורונה, וכי לא שהו בקרבת חולה קורונה. כן יידרשו התלמידים והנהגים לעטות מסכות במהלך הנסיעה, לחטא ידיים טרם העלייה לרכב ההסעה, להקפיד על כללי הבטיחות ועל נסיעה עם חלונות פתוחים ורכב מאוורר. על מנת להבטיח שמירה על ההנחיות, ולמען בריאותם של התלמידים והנהגים, תקיים העירייה ביקורת יזומה ובדיקות מדגמיות במהלך ההסעות, להצגת אישורי הבריאות על ידי התלמידים. במקביל פועלת העירייה לחזרה מלאה לשגרה של שירותי ההסעה בתשלום לתלמידים, הפועלים בעיר באמצעות חברת מטרופולין, ומתקיימים בשלב זה באופן חלקי בלבד, בהתאם להחלטות החברה ובכפוף להנחיות משרד התחבורה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר