צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה. לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

לחץ גדול: גננת שעבדה בגן בו נדבק ילד בקורונה, עבדה בגן נוסף ברעננה

גננת שעבדה בגן סביון שנסגר, עבדה גם בגן אדמונית. אחת האמהות: "אנחנו בלחץ, הגן פתוח ואמרו לנו שמי שרוצה שישלח את הילד ומי שלא, לא". העירייה: "הגננת קיבלה ה]נייה לבדיקה"

פורסם בתאריך: 16.6.20 12:58

הורים לילדים מגן אדמונית ברעננה, מתלוננים שהגננת שעובדת כגננת משלימה אצלם בגן, עבדה בימים שני ושלישי בשבוע שעבר בגן סביון אשר נסגר לאחר שנמצא בו  ילד חולה בקורונה. לטענת ההורים, הגננת היתה במגע ישיר עם הילד שלא הרגיש טוב וטיפלה בו. למחרת יום רביעי, עברה לעבוד בגן אדמונית ובאה במגע עם ילדי הגן ועד כה לא עברה בדיקת קורונה והגן עדיין פתוח.
ביום חמישי האחרון, הודיעה עיריית רעננה שאמא של אחד הילדים בגן סביון נדבקה בקורונה ומאחר ולאם היה מגע עם הילדים נסגר הגן. למחרת הודיעו בעירייה שגם הבן נדבק בקורונה וכל מי שבא איתו במגע התבקש להיכנס לבידוד.

גן סביון יישאר סגור: אחרי שאחת האמהות חלתה בקורונה, גם אחד הילדים נדבק בנגיף

"יש לחץ גדול אצלנו בגן ואף אחד בעירייה לא יודע לתת לנו תשובות", מספרת אם מגן אדמונית, "הגננת המשלימה שלנו נמצאת בבידוד ולמרות הזמן שחלף מיום שישי, אז הסתבר שהילד נדבק בקורונה, עדיין לא תואמה לה בדיקת קורונה וההורים בלחץ. הגן פתוח ואמרו לנו שמי שרוצה שישלח את הילד ומי שלא, לא. היו צריכים לתאם לה בדיקה בהקדם, על מנת לוודא שאף ילד אצלנו לא נדבק ושבעקבות זה אנחנו לא נדבקנו ונדביק אחרים. לצערנו אנחנו מרגישים שהעירייה מגלה אוזלת יד ולא דוחפת שתיעשה בדיקה לה ובהמשך לכל ילדי והורי גן אדמונית. מאוד מתסכל חוסר ההיענות של העירייה למצוקה של המשפחות ומעגלים חברתיים נוספים".
מדוברות העירייה נמסר שהגננת קיבלה הפנייה לבדיקה והתוצאות יהיו בימים הקרובים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שחר

    חשוב לציין שמקרה ההדבקה בגן סביון כלל לא הופיע במאגר ההדבקות של משרד הבריאות נכון ליום ראשון בצהריים, ה 14 ביוני. כל ההתנהלות של משרד הבריאות ועיריית רעננה מדאיגה.
    המקרה הובא לידיעת משרד הבריאות ביום ראשון אחרי הצהריים לאחר שההורים מגן אדמונית התקשרו מיוזמתם כדי לקבל הנחיות ולברר את הנושא. במוקד משרד הבריאות נאמר שהמקרה יועבר לחוקר של המשרד.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר