מורה בכיתה צילום טס שפלן בית הלחמי
מורה בכיתה למורה המצולם אין קשר לכתבה צילום טס שפלן בית הלחמי

החזרה ללימודים: ה'-ו' ילמדו יום נוסף במרחב הפתוח, א'-ב' יעברו לכיתות מלאות

ביום שלישי אמורים תלמידי כיתות ה'-ו' לחזור לשלושה ימי לימוד לפחות בבתי הספר. ברעננה ילמדו התלמידים יום נוסף במרחב פתוח ועוד יום בלמידה מקוונת. תלמידי א'-ב' יעברו מלימודים בקפסולות לכיתות מלאות

פורסם בתאריך: 18.11.20 08:48

בתחילת השבוע הודיע קברניט הקורונה שביום שלישי הבא, ה-24.11.20, יחזרו תלמידי כיתות ה'-ו' ללמידה פיזית בבתי הספר. עיריית רעננה הודיעה שהיא הרחיבה את מתווה הממשלה שמדבר על לפחות שלושה ימים בשבוע של לימודים בבי הספר. ברעננה ילמדו שלושה ימים בבית הספר ויום אחד במרחב הפתוח. יום נוסף יהיה יום של למידה מקוונת. עוד ציינו בעירייה שהחזרה לבתי הספר של שכבות ה'-ו' תתקיים בלמידה בקפסולות של עד 20 תלמידים. הלמידה במרחבים הפתוחים תתקיים בפארק רעננה ובגינות הסמוכות לבתי הספר, בכפוף לתנאי מזג האוויר. בימים גשומים, בהם לא תתאפשר למידה באוויר הפתוח, תתקיים הלמידה במרחבים ייעודיים נוספים שהוכשרו בעיר כגון ספריות, המשכן למוסיקה ואומנויות, מתחמי תנועות הנוער, מרכז הספורט לב הפארק ועוד.
עוד מציינים בעיריית רעננה שלצורך יישום מתווה הלמידה, תבצע העירייה שינויים במערך הלימודים וכוח האדם של תלמידי כיתות א'-ד' ששבו בתחילת החודש ללמידה בבתי הספר. עם חזרת תלמידי ה'-ו', יעברו תלמידי כיתות א'-ב' למתכונת למידה בכיתות מלאות, במקום למידה בקפסולות, למשך חמישה ימים מלאים בשבוע. כיתות ג'- ד' ימשיכו בלמידה של חמישה ימים בשבוע בקפסולות של עד 20 תלמידים.
גם פעילות הצהרונים של בתי התלמיד תשתנה אף היא ותותאם למתווה הבוקר. קבוצות הצהרון של ילדי כיתות א' ו-ב' יורכבו מכיתות הלמידה של הבוקר בלבד. בנוסף, על אף שמשרד החינוך אינו מתקצב את ילדי כיתות ג', החליטה העירייה לפתוח הצהרונים גם לילדים אלה ולממן את הקבוצות האלו באופן עצמאי. קבוצות אלה יפעלו בקפסולות משולבות, בשל מיעוט נרשמים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר