חטיבת הביניים רימון. צילום ניר קידר
חטיבת הביניים רימון. צילום ניר קידר

מורה בחטיבה נדבקה בקורונה, 150 תלמידים נכנסו לבידוד

180 תלמידים ואנשי צוות בחטיבה עברו כבר בדיקת קורונה. המורה שנדבקה הייתה מחוסנת פעמיים וגילתה שהיא חיובית לקורונה בשבת האחרונה

פורסם בתאריך: 6.5.21 08:12

150 תלמידים מחטיבת הביניים רימון בעיר, נכנסו לבידוד לאחר שמורה בחטיבה נמצאה מאומתת לקורונה. המורה חוסנה בשני החיסונים, אך למרות זאת היא נמצאה חיובית ולכן כל מי שבא עם המורה במגע, התבקש להיכנס לבידוד. בחלק מהקבוצות פורסם שהמורה היא האדם הראשון בישראל אשר נדבק בוריאנט הצי'ליאני, במשרד החינוך ציינו שהיא לא קיבלה כל הודעה על כך והתעדכנה מאמצעי התקשורת.
מעיריית רעננה נמסר: "מדובר במקרה בו מורה אשר חוסנה בשני חיסוני קורונה, נמצאה חיובית לנגיף. לפי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שבא עם המורה במגע הדוק נכנס לבידוד, מתוכם כ- 150 תלמידים, אשר כבר ביצעו כולם בדיקת קורונה ראשונה ונמצאו שליליים לנגיף. בד בבד, בהנחיית משרד החינוך, פיקוד העורף ובשיתוף פעולה עם עיריית רעננה, בוצעו בדיקות גם לשאר תלמידי בתי הספר, אשר הוריהם הביעו הסכמה להיבדק. הנהלת העיר ובכירי צוותי החינוך בעירייה עומדים בקשר קבוע עם משרד הבריאות, משרד החינוך ופיקוד העורף ומעדכנים את הורי התלמידים בכל נושא".
ממשרד החינוך נמסר: "ההודעה לפיה המורה חולה בורינאט הצי'ליאני תמוהה עד מאוד, בעיקר לנוכח העובדה שהיא לא קיבלה כל הודעה רשמית מטעם משרד הבריאות המתייחסת לתוצאות הבדיקות שערכה. בצר לה היא התעדכנה באמצעות כלי התקשורת. יצויין כי מדובר במורה אחראית אשר דאגה להתחסן, ומיד כשהיא חשה ברע ביום שישי האחרון, היא ניגשה לבצע בדיקה רפואית. עוד יצויין כי תוצאות הבדיקות של בני משפחה נמצאו שליליות".

מנהלת החטיבה, ארזה מיה, כתבה להורים: "בשבת האחרונה גילתה מורה מהחטיבה כי היא חלתה בקורונה למרות היותה מחוסנת. היא פעלה באחריות ומיד יידעה את הנהלת בית הספר. עם קבלת הודעתה פעלנו בהתאם לנהלי משרד הבריאות והחינוך וביקשנו מכ-150 תלמידים ששהו בקרבתה של המורה להכנס לבידוד מניעתי. בנוסף, נערך היום על ידי פיקוד העורף בשיתוף פעולה מלא של בית הספר, דיגום ל-180 אנשי צוות ותלמידים שהוריהם נתנו הסכמתם לביצוע הבדיקה. יש לציין כי תוצאות הדיגום אינן מתקבלות מיידית והן תתקבלנה רק בעוד מספר ימים. לתדהמתנו, פורסם בתקשורת כי המורה חלתה בוריאנט הצ'יליאני. חשוב להבהיר, כי עד כתיבת שורות אלו, המורה עצמה טרם קיבלה אינדיקציה כי מדובר בווריאנט זה או אחר, וגילתה את "המידע" הרפואי הזה לגבי עצמה בקריאה בעיתון! יש לציין כי משפחתה של המורה נבדקה ונמצאה שלילית. מכאן ניתן להבין שגם בית הספר וגם הרשות לא קיבלו מידע מבוסס התומך במידע זה. אנו פועלים בנושא זה בהתאם לנהלים, ונמשיך כמובן לפעול באחריות וליידע אתכם בכל התפתחות, בשקיפות מלאה כפי שעשינו עד כה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר