גן ילדים. לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום תומר אפלבאום

גן נוסף לחינוך מיוחד ייפתח ברעננה

הגן ייתן מענה לילדים בגילאי 3-6 עם מורכבויות מוטוריות, שיקבלו בו מגוון טיפולים פרא רפואיים. הגן יקלוט גם ילדים מהאיזור

פורסם בתאריך: 2.6.21 08:30

עיריית רעננה תפתח החל משנת הלימודים תשפ"ב, גן נוסף לחינוך מיוחד, גן "עפרוני" למתן מענה לילדים עם מורכבויות מוטוריות, זאת לצד גן סלעית. הגן, המיועד לילדים בגילאי 6-3, יקלוט ילדים מרחבי העיר, כמו גם מהאזור.

בהקמת הגן, מרחיבה העירייה את המענה העירוני הכולל בתחום החינוך המיוחד, הכולל בין היתר את גני הילדים לחינוך המיוחד, בית הספר לי-אור לילדים על הרצף האוטיסטי, בית הספר אגם, וכן כיתות ללקויי למידה ולתלמידים על הרצף האוטיסטי בבתי ספר רגילים.

גן עפרוני ייתן מענה לילדי העיר בגילאי 6-3, הזקוקים לשירותי חינוך מיוחדים, אשר עברו ועדת זכאות ואפיון, ואופיינו כילדים עם מורכבות מוטורית. ילדי הגן יקבלו מענה מותאם לצורכיהם, לרבות מגוון טיפולים פרא רפואיים – ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת, פיזיותרפיה ועוד, כמו גם טיפולים רגשיים, על מנת להוביל למיצוי יכולותיהם בסביבה מותאמת. כן ייקלטו בגן ילדים מהאזור, בהתאם לתנאי זכאותם. השיבוץ לגן החדש, וקביעת מיקומו, מתקיים בימים אלו, בכפוף לבחינת כלל הצרכים והרישום מקרב ילדי העיר. הודעות על השיבוץ יועברו להורים עם השלמת התהליך.

ראש העירייה חיים ברוידא: "ברעננה תפיסת חינוך מתקדמת, השואפת להעניק לכל ילד וילדה בעיר את מיטב הכלים והמענים לקידומו בהתאם ליכולותיו ולמיצוי כישוריו. בכפוף לתוכנית האב העירונית לחינוך שנבנתה בשיתוף הציבור ובהתאם לצרכים העירוניים, בחרנו להרחיב את המענה לילדי החינוך המיוחד, מתוך אמונה במתן הזכות השווה לקידומם, כאן, קרוב לבית. אני מברך על הקמת הגן ובטוח שהצוותים החינוכיים והמערך הטיפולי יאפשרו מתן מענה הולם לילדים להשתלבותם המיטבית בהמשך במערכת החינוך בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר