גן ילדים, צילום אילוסטרציה, לגן המצולים אין קשר לכתבה Paha_L depositphotos.com
גן ילדים, צילום אילוסטרציה, לגן המצולים אין קשר לכתבה Paha_L depositphotos.com

סייעת בגן ברעננה הושעתה בעקבות תלונה על אלימות

אחת האמהות התלוננה כי ראתה את הסייעת מכה את בנה כאשר הגיעה לגן מוקדם מהרגיל. בנוסף לכך יש תלונות קשות מצד ההורים על מחסרו בסייעות ותחלופה גבוהה

פורסם בתאריך: 25.10.22 08:34

סייעת הושעתה מגן ברעננה בשל תלונת הורים על כך שנהגה באלימות לכאורה כלפי אחד הילדים. הסייעת הושעתה על ידי העירייה עד לבירור העניין. בנוסף לכך, ההורים באותו גן  מתלוננים שמאז תחילת שנת הלימודים סובל הגן, באופן קבוע, ממחסור בסייעות וגם אלה שמגיעות לגן מתחלפות בתדירות גבוהה מאוד. ההורים מסבירים שהילדים, לא מצליחים להכיר את הסייעות ובתדירות גבוהה במיוחד הם פוגשים בבקרים צוות חדש בגן מלבד הגננת הקבועה שהיא היחידה שלא מתחלפת מלבד בימי החופש שלה.

בנוגע לחשד לאלימות, מספרים ההורים כי אחת האימהות בגן הגיעה בשבוע שעבר במקרה בשעה קצת יותר מוקדמת, ומכיוון שהשער היה פתוח, הצליחה להיכנס לגן בלי לצלצל בפעמון. כשנכנסה לתוך הגן, היא נדהמה לדבריהם לראות את אחת הסייעות נותנת לכאורה לילד שלה מכה בראש. הילד בכה והאמא מיהרה אליו. כשהיא שאלה את הסייעת מאוחר יותר, מדוע היכתה את הילד בראש. הסייעת ענתה לאם, כך לדברי ההורים,  שהיא חשבה שהילד בלע משהו והיא ניסתה לגרום לו להוציא אותו.

כאמור, ההורים מתלוננים כי מתחילת השנה סובל הגן מחוסר יציבות מבחינת אנשי הצוות. לעיתים קרובות הגן מתפקד עם חוסר באנשי צוות, ובכל מקרה, אנשי הצוות מתחלפים ללא הרף, כשבכל יום יש סייעות (או סייעים) אחרים בגן ורק הסייעת הראשית, שהיא מוגדרת כגננת הקבועה של הגן, נשארה בלי להתחלף.

"אנחנו ממש חוששים מכל המצב", אומרת אחת האמהות, "זה חוסר יציבות. הילד בא כל בוקר לגן ופוגש פנים חדשות, הוא לא מצליח להתרגל לגן. זה הילד השלישי שלי ואף פעם לא התמודדתי עם כזה מצב. עכשיו אחרי הסיפור עם האלימות לכאורה, אני גם שולחת אותו לגן מלאת חששות. אני מקווה שבעירייה יתעשתו וימצאו למקום צוות קבוע. מדובר בילדים צעירים".

 

.

מדוברות העירייה נמסר: "עיריית רעננה מגלה אפס סובלנות כלפי גילוי אלימות מכל סוג, ובמערכת החינוך בפרט. עם התקבל הפנייה בנושא, ביצעה העירייה תחקיר מעמיק לבחינת הנושא, במהלכו הושעתה אשת צוות החינוך באופן מידי מתפקידה עד להשלמת התחקיר. המשך אופן העסקתה של אשת הצוות נבחן בימים אלו. הורי הגן מיודעים על כל פרטי המקרה ומהלך הבירור בשקיפות מלאה. לעניין סייעות גני הילדים, הנושא עומד בראש סדר העדיפויות העירוני, כחלק מבעיה כלל ארצית קיימת. העירייה פועלת במאמץ תמידי לגיוס סייעות ולשימורן, תוך הענקת מלוא התמריצים וההטבות בכל האמצעים העומדים לרשותה, לביסוסה של שגרת פעילות מיטבית בגני הילדים, עם כוח אדם מקצועי איכותי וקבוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר