פתיחת שנת לימודים ברעננה, צילום דוברות העירייה
פתיחת שנת לימודים ברעננה, צילום דוברות העירייה

גאווה מקומית: רעננה בין מקבלות פרס חינוך מחוזי, נבחרה גם בין המועמדות לפרס חינוך ארצי

בין מקבלות פרס החינוך של מחוז מרכז גם הוד השרון והמועצה האזורית דרום השרון, גם, הן יחד עם קרית עקרון, נבחרו כמועמדות המחוז לקבלת פרס חינוך ארצי

פורסם בתאריך: 16.11.22 15:35

רעננה זכתה בפרס חינוך רשותי במחוז מרכז לרשויות מצטיינות לשנת הלימודים תשפ"ג. יחד עם רעננה זכתה גם הוד השרון השכנה והמועצה האזורית דרום השרון. שלושת הרשויות יחד עם קרית עקרון הן בין המועמדות של המחוז לקבלת פרס חינוך ארצי. רשויות במחוז מרכז שזכו בפרס חינוך מחוזי אך אינן בין המועמדות לקבלת פרס חינוך ארצי הן כוכב יאיר צור-יגאל, עמק חפר, וקדימה צורן.

מנהלת מחוז מרכז, ורדה אופיר, בירכה את הזוכות ואמרה: עבודתם החינוכית, יוצאת הדופן, של הזוכים מקדמת ומיישמת, הלכה למעשה, את הערכים המובילים של המחוז: חינוך מתוך "הוגנות", "ערבות הדדית", "מנהיגות ערכית" ו"אחריות" אמיתית בשדה החינוכי. אימוץ ערכים אלו מאפשרים לתת לכל ילדה וילד את המענה המותאם ביותר לצרכיו וליכולותיו, תוך שמירה על עקרונות השוויון וההוגנות".

 

עוד אמרה אופיר: "שבע רשויות מקומיות במחוז נמצאו ראויות לפרס ומתוכן שלוש רשויות הומלצו לקבלת פרס חינוך הארצי. הרשויות הזוכות הוכיחו עשייה, השקעה ומאמץ בקידום תכניות חינוכית ופעילות חינוכית, טיפוח ערכים חברתיים מעצבים, קידום מעורבות חברתית בקהילה, חיזוק החוסן הרגשי ותחושת השייכות, יצירת רצף חינוכי, קידום תהליכי למידה וצבירת הישגים".

הפרס ניתן לרעננה על שני אשכולות שהוצגו בפני הוועדה, אשכול שעוסק בלמידה והישגים ואשכול שמתייחס לחינוך ערכי ואקלים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר