תרומת שיער באמית רננים, צילום דוברות אמית
תרומת שיער באמית רננים, צילום דוברות אמית

"הרגשה כל כך טובה": בנות אמית רננים תרמו שיער שגידלו במשך חודשים למטרה זו

הספרית חן דהן הגיעה לספר את הבנות בהתנדבות. אוריה פאקירו, תלמידת י"א, אמרה: "בשבילנו שיער זה דבר שהוא מובן מאליו אבל חשוב לזכור שיש אנשים שהדבר הזה לא מובן מאליו בכלל בשבילם ואני שמחה לדעת שעזרתי להם"

פורסם בתאריך: 21.3.23 08:22

בשבוע שעבר התקיים שבוע המעשים הטובים והרבה מעשים טובים נעשו במסגרתו. עם זאת, מבין המעשים הטובים, יש לפעמים מעשים טובים שמצליחים לבלוט קצת יותר. אחד מהם היה המעשה שעשו במסגרת תלמידות הלומדות בבית החינוך אמית רננים בעיר. תלמידות אלה ערכו אירוע מיוחד במסגרתו תרמו שיער למען חולות סרטן. תרומות השיער שאוספים מן התלמידות ומנשים אחרות אשר תורמות שיער ארוך למטרה זו הופכת לאחר מכן לפאות עבור חולות הסרטן שמאבדות את שיערן כתוצאה מהטיפולים.

התלמידות נערכו במשך זמן רב על מנת שיוכלו לתרום את שיער. המשמעות היא שבמשך תקופה ארוכה התלמידות גידלו שיער ארוך למען מטרה חשובה זו. הספרית חן דהן הגיעה בהתנדבות לספר את הבנות – מה שהפך לאירוע מרגש של חסד וערבות הדדית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

הבנות עצמן מאוד התרגשו לתרום. כך, למשל, אוריה פאקירו משכבת י"א, שאמרה: "התרגשתי מאוד לתרום את השיער שלי. זה עשה לי הרגשה כל כך טובה לדעת שישתמשו בתרומה שלי בשביל לעשות משהו טוב למישהו אחר. לדעת שמישהו אחר יחייך בגלל התרומה הזאת. בשבילנו שיער זה דבר שהוא מובן מאליו אבל חשוב לזכור שיש אנשים שהדבר הזה לא מובן מאליו בכלל בשבילם ואני שמחה לדעת שעזרתי להם".

יעל טרבלסי, רכזת חינוך חברתי: "האווירה בבית הספר הייתה חגיגית, משמחת ומרגשת כאחד. אני רוצה להודות לספרית חן דהן שבאה בהתנדבות לספר את הבנות, אני מאחלת שתמיד נזכה להיות מן הנותנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר