אילנית חסון לוי, מנהלת בית ספר עמיחי בנווה זמר, צילום דוברות העירייה
אילנית חסון לוי, מנהלת בית ספר עמיחי בנווה זמר, צילום דוברות העירייה

נבחרה מנהלת לבית הספר החדש בנווה זמר

בית הספר החדש בשכונה ייפתח בשנת הלימודים הקרובה. המנהלת שנבחרה הייתה סגנית ומחנכת בבית ספר יסודי בהרצליה ומרצה בסמינר הקיבוצים

פורסם בתאריך: 23.4.23 07:32

נבחרה מנהלת לבית הספר החדש בנווה זמר: אילנית חסון לוי זכתה בשבוע שעבר במכרז לניהול בית הספר היסודי החדש עמיחי בשכונת נווה זמר, שיפתח את שעריו בשנת הלימודים הקרובה.

חסון לוי היא בעלת ניסיון רב שנים במערכת החינוך, מילאה תפקידי הוראה וניהול שונים והובילה תהליכי רוחב משמעותיים, תוך התמחות בהובלת חדשנות פדגוגית. בתפקידה האחרון שימשה חסון לוי כסגנית ומחנכת בבית ספר יסודי בהרצליה, כמרצה במכללת סמינר הקיבוצים וכרכזת המכינה. חסון לוי היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה-חינוך ופסיכולוגיה עם התמחות במתמטיקה, ותואר שני בטכנולוגיה בחינוך.

 

 

 

חסון לוי אמרה: "יש משפט מפורסם של שלמה קרליבך שאומר 'כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו'. משפט זה מלווה אותי במהלך כל שנותיי בתחום החינוך. בתפיסתי החינוכית ובאני המאמין שלי אני מאמינה כי כל תלמיד הוא עולם ומלואו וזקוק להכוונה האישית והנכונה ביותר עבורו, כך שאני מנחילה זאת אצל ילדיי הפרטיים ואצל תלמידיי המקסימים אותם אני מחנכת. כמו כן, אני מאמינה במתן הזדמנויות שוות ובשקיפות מלאה מצד הצוות החינוכי ומצד התלמידים. אני שואפת להוביל את בית הספר יד ביד עם הצוות החינוכי למקום שיכיל את כל הקהילות השותפות, בשקיפות ובזמינות יחד עם קידום מיזמים להעצמת הכלל והפרט בעיקר".

ראש העירייה חיים ברוידא, אמר: "ברכות לאילנית על זכייתה בתפקיד מנהלת בית הספר החדש עמיחי, ואני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החשוב והערכי. אני בטוח כי ניסיונה הרב במערכת החינוך תסייע לה בעשייה החינוכית בבית הספר והובלת התלמידים להצלחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר