המנהלת החדשה של אמית רננים, יעל נדב. קרדיט: שמוליק קליין, דובר אמית
המנהלת החדשה של אמית רננים, יעל נדב. קרדיט: שמוליק קליין, דובר אמית

נבחרה מנהלת חדשה לאמית רננים ברעננה

יעל נדב, כיום מנהלת בית ספר בפדואל, תחליף בשנת הלימודים הבאה את עפרה פאר שעוזבת לטובת ניהול תחום המנהיגות ברשת אמית

פורסם בתאריך: 8.5.23 08:10

שנת הלימודים הנוכחית אמנם עוד לא הסתיימה, אבל בחלק מבתי הספר בעיר כבר נערכים לחילופים ושינויים. אחד מבתי הספר האלה הוא אמית רננים, שיתחיל את שנת הלימודים הבאה עם מנהלת חדשה. מדובר ביעל נדב, כיום מנהלת בית ספר בפדואל, שהיא בעלת ניסיון בניהול, ורקע בקליטת עליה ובחינוך הבלתי פורמלי.

נדב זכתה בתפקיד בעקבות מכרז שנערך בשבוע שעבר על ידי העירייה, רשת אמית ומשרד החינוך. על היציאה למכרז הוחלט בעקבות הודעתה של עפרה פאר, המנהלת בשמונה השנים האחרונות, על עזיבתה לצורך ניהול תחום המנהיגות ברשת אמית. נדב כאמור, מנהלת בשנים האחרונות את בית הספר שילת בפדואל שבמערב השומרון. היא בעלת תואר ראשון ושני בספרות עם ישראל מאוניברסיטת בר אילן, היא גם סיימה את התוכנית להכשרת מנהלים של מכון אבני ראשה. נדב עסקה במסגרות שונות בקליטת עליה ובליווי משפחות עולות וכן בחינוך הבלתי פורמלי במסגרת בני עקיבא כרכזת אזורית וכקומונרית במספר סניפים.

נדב אמרה: "ביחד עם צוות יוצא מהכלל נפעל להמשיך את העשייה החינוכית, הקניית הערכים והזהות הדתית, להעצים את מגמת המצוינות בקודש ובתחומי הרוח והמדעים ולקדם שיח ויחס אישי לצד כלים ומיומנויות לעולם המחר".

 

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


ראש העירייה, חיים ברוידא, בירך את נדב על בחירתה ואיחל לה הצלחה רבה: "אמית רננים הוא בית חינוך המביא את תלמידותיו למצוינות, תודה גדולה לעפרה פאר על שליחות חינוכית מיטבית וברכת ברוכה הבאה ליעל נדב. אנחנו בעירייה, יחד עם אנשי מינהל החינוך, הרשת וקהילת ההורים נסייע לה, ביחד עם הצוות המסור להעלות את בית החינוך קומה נוספת למען בנות רעננה".

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "אמית רננים הוא בית ספר מצטיין שמקבל ונותן מענה איכותי לכל בנות רעננה. יחד עם המנהלת החדשה נפתח את עולמות החדשנות הפדגוגית ונקדם את בית הספר להיות רלבנטי לעולם המחר. התרשמנו שליעל הכישורים והיכולת להוביל את המהלך. תודה לעפרה פאר על שנים יפות בבניית קהילה חינוכית אמיתית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר