ילד, צילום אילוסטרציה, ashumskiy depositphotos.com
ילד, צילום אילוסטרציה, ashumskiy depositphotos.com

"הישעו את הבן שלי מבית ספר ל-8 ימים על כלום. הוא לא עשה כלום"

א', אב חד הורי לתלמיד כיתה ז', כועס לאחר שבנו ספג השעיה מבית הספר: "לא מטפלים באלימות, אבל את הבן שלי סימנו. טוענים שראו במצלמות שהוא שם לילד רגל אבל לא מראים לי את המצלמות". העירייה: "האב הוזמן למפגש אישי"

פורסם בתאריך: 10.5.23 08:34

"הילד שלי הוא ילד טוב, אבל הם מחפשים אותו בפינצטה. כל הזמן מאשימים אותו בהאשמות והשיא הוא עכשיו, כשהחליטו להשעות את הילד מהלימודים לשמונה ימים, על כלום. הוא לא עשה כלום. לפי חומרת העונש, אפשר לחשוב שהוא הגיע לבית הספר עם סכין או התעלל בכל השכבה".

כך טוען א', אביו של תלמיד הלומד בחטיבה בעיר. במשרד החינוך אומרים: "הנושא מצוי בטיפולם של כלל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים". בעירייה אומרים: "אביו של הילד הוזמן למפגש אישי באגף החינוך לקבלת מענה מלא ולהבהרת הנושא".

לאחרונה הושעה בנו של א', תלמיד כיתה ז', מבית הספר ו-א', אב חד הורי, המגדל את בנו לבד מאז היה בן ארבע, לא מבין מה קרה, אבל גם לא מוכן לשתוק. "זה בית ספר שיש בו הרבה אלימות", טוען האב, "אבל המנהלת לא מטפלת בבעיה. היא סוגרת את הכל בבית הספר, מצד אחד. מצד שני, את הבן שלי היא סימנה ועל כל דבר היא מענישה אתו בהשעיה. עכשיו הם טוענים כי הוא הושעה בגלל שהוא שם לילד רגל בהפסקה והפיל אותו, שהם ראו את זה במצלמות. הבן שלי טוען שהם שיחקו בהפלות. אני רוצה לראות גם את המצלמות, אבל הם לא מוכנים להראות לי. הילד כבר מיואש, אין לו חשק להיות בבית ספר הזה".

א' ממשיך ואומר בכעס: "הם רק שיחקו. אבל גם אם הם התקוטטו, על זה משעים לשמונה ימים? משאירים ילד לבד בבית, בלי מסגרת? הוא מפסיד לא רק לימודים. הוא במגמת כדורעף ומפסיד גם משחקים ואימונים. אני עובד כל היום ואין מי שיהיה איתו בבית, רוצים שהוא ישוטט ברחובות? שלחתי אותו לבית הספר כדי שילמד, כדי שלא יהיה ברחובות ומה הם עושים? מה עם חוק חינוך חובה? הילד גם אמר למנהלת 'אם זה מה שאת אומרת שעשיתי, תראי לי במצלמות' ובתגובה היא צרחה עליו ליד כולם".

"אני לא מאמין שהילד שלי עושה את זה לא רק בגלל שהוא אומר", מוסיף א'. "הבן שלי מאוד מקובל חברתית. כל הזמן באים אלינו הביתה בנים ובנות מהכיתה. הוא ילד אהוב על כולם. אם הוא עושה בלגן, כמו שהם טוענים, למה כולם חברים שלו? יש גם איזה מועדון ברעננה שכל הילדים הולכים אליו, האחראי שם מכיר את הבן שלי. כל הזמן הוא אומר לי שהוא ילד טוב, הוא אפילו מקפיץ אותו הביתה. הבן שלי גם מגן על חלשים, לא מרשה שירביצו להם".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


א' המיואש טוען שלא הצליח לקבל תשובות מהנהלת בית הספר או מאגף החינוך העירוני. "בחטיבה אחרת בעיר יש ילד ששבר לילד אחר את האף והשעו אותו לארבעה ימים. את הבן שלי, שלא עשה כלום, השעו לשמונה ימים ובלי לתת הסבר אמיתי. הוצאתי להם מכתב מעורך דין, והם בינתיים לא ענו לי, אבל אני לא אוותר, לא אשב בשקט על הדבר הזה".

מדוברות המחוז במשרד החינוך נמסר: "במשרד החינוך מדגישים כי בית הספר מחויב להבטיח מרחב מוגן בעבור כלל התלמידים והצוות החינוכי. הנושא מוכר למשרד, ובימים אלו, מצוי בטיפולם של כלל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים. מטעמי צנעת הפרט לא אוכל לפרט מעבר. בית הספר, באמצעות הכלים החינוכיים העומדים לרשותו, תוך הפעלת שיקול דעת ובמעורבות הפיקוח, פועל למיגור התנהגויות אלימות. יודגש, משרד החינוך מגנה כל שיח מתלהם עם אפס סובלנות לאלימות מילולית מצד ההורים כנגד צוותי החינוך".

מדוברות העירייה נמסר: "הנושא מוכר לעירייה, הפועלת בנידון במלוא הרגישות בשיתוף פעולה עם משרד החינוך, אגף הפיקוח, ובהתאם להוראות חוזר מנכ"ל. אביו של הילד הוזמן למפגש אישי באגף החינוך לקבלת מענה מלא ולהבהרת הנושא. מטעמים של צנעת הפרט, מנועה העירייה לפרט פרטי המקרה".

יש לציין כי האב טוען שהפגישה באגף החינוך נקבעה לו ליום שלישי וגם זאת רק אחרי שצלצל ללשכת ראש העירייה והתלונן על השעיית בנו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר