תלמידות אמית רננים, יצרו קמפיין למלחמה בעישון, מימין: סיידי פול, מירי נרונסקי, שיראל פאריינטה, צילום ספיר ניסים
תלמידות אמית רננים, יצרו קמפיין למלחמה בעישון, מימין: סיידי פול, מירי נרונסקי, שיראל פאריינטה, צילום ספיר ניסים

"שואפים לחיים": זה הקמפיין שבחרו להכין תלמידות שכבת ט' ברעננה

תלמידות שכבת ט' מאמית רננים בחרו במסגרת שיעורי אזרחות ליצור קמפיין נגד העישון: "למדנו שמספר המעשנים הולך וגדל וגיל ההתחלה הולך וקטן"

פורסם בתאריך: 11.6.23 07:41

תלמידות מאמית רננים יצרו קמפיין למלחמה בעישון. זאת במסגרת לימודי אזרחות בשכבת ט׳, ובהובלת המורה ספיר ניסים. הבנות למדו בשיעורים על נזקי העישון ועל חקיקת חוקים בנושא. הן הבנות עברו סדנאות והנחיה על מנת להעביר את המסר בקמפיין דיגיטילי. הסדנאות היו מגוונות – צילום, פודקאסט, בינה מלאכותית וכתיבה. שם הקמפיין שנבחר: שואפים לחיים.

מדובר בתוכנית של רשת אמית ושותפות בה חברים איגודי רופאים, עמותות חולים וחברות פרטיות, בהובלת חברת התרופות אסטרהזניקה. השותפות הזו לקחה על עצמה את הפחתת התחלואה מסרטן ריאות ובהקשר זה מובילה מאבק להעלאת מודעות לנזקי העישון.

 

מעיין וולפגור, תלמידת כיתה ט1, שיתפה: "למדנו משיעורי אזרחות על הנזקים שהעישון עושה ועל איך הוא מתבטא אצל נערים וכמה שמספר המעשנים הולך וגדל והגיל של ההתחלה הולך וקטן. היה לנו דיון קצר על איך המדינה יכולה לעזור בנושא וראינו סרטונים שממחישים את היומיום של הנושא. בנוסף הייתה לנו עבודה לעשות על העישון. אני בחרתי בפודקאסט והיינו צריכים להקליט 10 דקות על הנושא ולהרחיב. זה עזר לנו מאוד להעמיק בנושא ולהבין את הנזקים הגדולים הרבה יותר".

אסתי פרידמן, מנהלת חטיבת הביניים: "הפרויקט שואפים לחיים הוא חלק מלימודי האזרחות בשכבה ט'. הכיתה הנבחרת בחרה לעסוק בנושא הבריאותי והחברתי של  מניעת עישון דרך למידה עליו מההיבט הבריאותי, דרך יצירת מודעות לסכנות שבו ולמניעה. הבנות העבירו הרצאות והכינו תמונות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר