קרין קולסקי, מנהלת מתיא רעננה, צילום דוברות העירייה
קרין קולסקי, מנהלת מתיא רעננה, צילום דוברות העירייה

מנהלת חדשה למתיא רעננה: קרין קולסקי, שניהלה את תחום גני החינוך המיוחד

קולסקי תחליף בתפקידה את טלי כהנוביץ, אשר פורשת לגמלאות. בתשע השנים האחרונות עבדה במתי"א רעננה במגוון תפקידים, בהם כרכזת תחום הגיל הרך

פורסם בתאריך: 12.7.23 08:19

קרין קולסקי מונתה למנהלת המתי"א, מרכז תמיכה יישובי, באגף החינוך בעיריית רעננה, לאחר שנבחרה לתפקיד במכרז. קולסקי תחליף בתפקידה את טלי כהנוביץ, אשר פורשת לגמלאות. בעירייה הודו לכהנוביץ על מתן שירות איכותי למוסדות החינוך בעיר ולתלמידי העיר.

במסגרת תפקידה כמנהלת המתי"א, תהיה קולסקי אחראית על השילוב וההכלה לתלמידים עם צרכים חינוכיים מיוחדים בעיר, וכן במתן מידע, הנחיה וסיוע לצוות החינוכי, הכולל עובדי הוראה, מטפלים הנותנים שירותים פרא-רפואיים וסייעים העוסקים במתן שירותי חינוך מיוחדים. קולסקי תהיה אחראית ליישום החזון, במסגרתו המתי"א יספק שירות מיטבי ומענה מותאם למסגרות החינוכיות ולתלמידים עם צרכים מיוחדים בשותפות עם מוסדות החינוך ובאחריותם, כדי לאפשר לתלמידים את מימוש יכולותיהם וכישוריהם ואת השתלבותם המיטבית כבוגרים עצמאיים בקהילה ובחברה.

 

 

לקולסקי ניסיון עשיר בתחום החינוך, ובתשע השנים האחרונות עבדה במתי"א רעננה במגוון תפקידים, כולל כרכזת תחום הגיל הרך, במסגרתו ניהלה 23 גני חינוך מיוחד, הייתה אחראית על הקמת גנים חדשים, גיוס וניהול צוות חינוכי רחב, פיתוח מקצועי של הצוותים בהלימה ליעדים ועוד. כמו כן היא ניהלה את תחום ההדרכה של גני החינוך המיוחד בעיר, כולל הדרכה פדגוגית וליווי לצוותים, לילדים ולהורים, הנחיית קבוצות ועוד.

קולסקי היא בעלת תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בחינוך מיוחד במכללת בית ברל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר