בית הספר אמית רננים ברעננה, צילום פרטי
בית הספר אמית רננים ברעננה, צילום פרטי

זעם גדול באמית רננים על ארגון המורים בעקבות ביטול טיול שנתי: "למרות המלחמה עושים להן עוול"

כעס עצום על ארגון המורים בשכבה שכל טיוליה בוטלו מכיתה ח': "בבתי ספר אחרים אושרו החרגות ושכבות רבות ברעננה יצאו לטיול, רק לנו לא אישרו". התגובה של ארגון המורים: "את הטענות יש להפנות למשרד האוצר"

פורסם בתאריך: 4.4.24 16:32

זעם ותסכול בקרב הורי ותלמידות שכבת י"ב בתיכון אמי"ת רננים ברעננה, על כך שהטיול השנתי לאילת בוטל עקב עיצומים שנוקט ארגון המורים. לפני מספר חודשים ביקשה הנהלת בית הספר להוציא את שכבות י"א ו- י"ב לטיולים שנתיים. ארגון המורים אישר את יציאת שכבת י"א שיצאה לטיול לפני כשבועיים, אך כל הבקשות החוזרות ונשנות של הנהלת בית הספר להוציא גם את שכבת י"ב לטיול לא נענו אצל הנהלת ארגון המורים והטיול שהיה אמור לצאת בשבוע הבא, בוטל.

בהודעה שנשלחה השבוע להורים ותלמידים על ידי הנהלת בית הספר נכתב: "לצערנו לאחר דיונים רבים ובקשות מול ארגון המורים, הארגון דחה את בקשותינו ולא קיבלנו אישור לצאת לטיול באילת בעקבות העיצומים בהם נוקט ארגון המורים האוסר יציאות הכוללות לינה מחוץ לבית הספר. חשוב לנו ליידע כי פנינו לארגון בערעורים ובקשות להחרגה מספר פעמים. שוחחנו עם גורמים משפיעים מאוד מכל מיני כיוונים, שוחחנו מספר פעמים באופן ישיר עם יו"ר ארגון המורים, רן ארז. ניסינו למצוא חלופות אשר אולי כן יאשרו. כל המאמצים האלו ועוד, נענו בשלילה על ידי ארגון המורים. אנחנו מצרות מאוד על ההחלטה וכואב לנו כי הטיול לא ייצא. אין לנו ספק כי הטיול חשוב לאוורור הבנות, ואנו מודעות לצער הגדול שנגרם לתלמידות, אך כאמור לצערנו הדבר אינו תלוי בנו. בע"ה נוציא את הבנות ליום כיף מפנק מאוד באחד מימי הטיול. הודעה מפורטת על כך תצא בהקדם".

 

 

כאמור, בקרב ההורים והתלמידות הכעס הוא רב בעיקר בשל העובדות ששכבות י"ב בתי ספר תיכוניים אחרים ברעננה יצאו לטיול השנתי. אמא לתלמידה בשכבה אמרה: "מדובר בשכבה שכל הטיולים השנתיים שלהם בוטלו מכל מיני סיבות מובנות ופחות מובנות מכיתה ח'. כעת יש הזדמנות לתקן, ולאפשר להם לסיים את התיכון בצורה כיפית ועם חוויה חיובית.
מדוע זה לא מאושר? ברעננה אושרו החרגות בתיכונים השונים ובימים אלו ממש יוצאים וחוזרים שכבות י"ב אחרות לטיול השנתי לאילת ובאמי"ת רננים, לאחר בקשות חוזרות לאישורים, מטעם בית הספר, נענים שוב ושוב בסירוב".

עוד אמרה האם: "למה לאשר לתיכונים אחרים ברעננה לצאת ולבנות שלנו לא? למה שהבנות בבית הספר ישמעו ויראו את חוויות חבריהם וקרובי משפחותיהם חוזרים מאילת עם חוויות? למה האיפה ואיפה שצועק פה? עושים להן עוול, זאת פשוט אפליה שזועקת לשמים. רגע לפני סיום 12 שנות לימוד, בגרויות, קורונה, עיצומים, שביתות ומלחמה ולפני היציאה לצבא ושירות לאומי, אנחנו לא רואים סיבה להעניש את הבנות בגלל החלטות שלא קשורות או רלוונטיות אליהם, יהיו אשר יהיו. מגיע להם התיקון הקטן והמשמעותי הזה".

מארגון המורים נמסר בתגובה: "הכתובת לטענות היא משרד האוצר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר